Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:07:31 GMT

آشیانه بالگرد خراسان جنوبی بی سرپناه مانده است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۶۰۰۹

آشیانه بالگرد خراسان جنوبی بی سرپناه مانده است

محمدرحیم شهریاری در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون هیچ اعتباری برای احداث آشیانه بالگرد در خراسان جنوبی اختصاص نیافته است.

وی احداث آشیانه بالگرد را از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر دانست و افزود: در حال حاضر غیر از زمین، چیز دیگری برای این پروژه نداریم.

شهریاری بیان کرد: پیگیری‌هایی برای استفاده از ظرفیت فرودگاه انجام داده‌ایم و نشست‌هایی برگزارشده تا بتوانیم از طریق این ظرفیت، بالگرد تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه دیگر استان‌ها رقابت زیادی برای احداث این پروژه دارند، گفت: این طرح در خراسان جنوبی باید از محل اعتبارات استانی ساخته شود.

وی هزینه نگهداری آشیانه را سالانه سه میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: احداث آشیانه نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است.

شهریاری با اشاره به وضعیت راه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: این استان به لحاظ امدادی، منطقه‌ای ویژه بوده که باید نگاه‌های ویژه‌ای هم به آن شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی بیان کرد: نباید در بروز حوادث به این امید باشیم که بالگرد و نیروهای امدادی از استان‌های معین بیایند چرا که رفت‌وآمد آن‌ها ساعت‌ها به طول می‌انجامد.

وی خواستار همکاری استانداری در احداث این آشیانه شد و گفت: آشیانه بالگرد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از نیازهای خراسان جنوبی است.

شهریاری با اشاره به وضعیت پایگاه‌های امدادی خراسان جنوبی بیان کرد: تعداد پایگاه‌ها از هشت عدد به ۲۲ پایگاه رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی بیان کرد: فاصله بین پایگاه‌ها در شهرستان طبس زیاد بوده و نیازمند افزایش پایگاه است چرا که محور دیهوک تصادفات زیادی را منجر می‌شود.

کد خبر 4369319

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند هلال احمر خراسان جنوبی روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی