Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@02:47:47 GMT

پیام گردان‌های «عزالدین قسام» به اسرائیل به زبان عبری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۶۰۱۰

پیام گردان‌های «عزالدین قسام» به اسرائیل به زبان عبری

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هر گونه اقدام حماقت‌آمیز هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هر گونه اقدام حماقت‌آمیز هشدار داد و تاکید کرد که این اقدام خسارت‌ها و تبعات غیر قابل تحملی برای این رژیم به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان‌های قسام با انتشار پیامی به زبان عبری در پایگاه اینترنتی خود خاطرنشان کرد که برای دشمن بهتر است که خودش را درگیر خواب و خیالات نکند؛ چرا که هر اقدام احمقانه‌ای از سوی آن، خسارت‌ها و عواقب غیر قابل تحملی خواهد داشت و ماهیت و کمیت آن از قبل قابل درک نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ضرب شست مقاومت در راه است

در این نامه در پاسخ به سوالی تحت عنوان «کی با دشمن جنگ نخواهیم کرد؟» آمده است که زمانی جنگ نخواهیم کرد که رژیم صهیونیستی از دشمن بودن خود دست بردارد ـ که البته دست بر نخواهد داشت ـ چرا که عقرب حتی اگر خودش هم بخواهد تغییر کند و دست از نیش زدن بردارد، نیش سر دمش او را تحریک می‌کند و به سمت طبیعت کینه‌ورزی‌اش سوق می‌دهد.

این هشدار گردان‌های قسام در حالی مطرح شده است که مسئولان صهیونیستی اظهارات متعددی درباره احتمال از سرگیری جنایت‌های این رژیم در زمینه ترور ساکنان غزه و به ویژه رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بیان کرده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است که وقتی جنبش حماس به خاطر دستیابی به آزادی می‌جنگد، مصلحت ملتش را در راس اولویت‌هایش قرار می‌دهد و حتی با وجود دشمن مکار و وحشی، هر از چند گاهی بر اساس نیازهای ملی تاکتیک‌های متعددی مانند گفتگو، حمله موشکی و تیراندازی را در پیش می‌گیرد، اما همیشه شعار ثابت آن این است که «تا تحقق تمامی اهداف از پای نخواهیم نشست.

قسام خاطرنشان کرده است که اگر ما گاهی اوقات تا حدودی شدت حملات خود را کاهش می‌دهیم، اما همیشه در سنگر وطن آماده نگهبانی و محافظت هستیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ اسرائیل القسام حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: ایران عدم بازدارندگی آمریکا و اسرائیل را فاش کرد

یک رسانه صهیونیستی با اشاره به اینکه ایران قواعد درگیری با اسرائیل را در منطقه تغییر داده است تاکید کرد که عملیات ایران مجددا فقدان بازدارندگی راهبردی تل‌آویو و واشنگتن را فاش کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» در تحلیل جدید خود درباره عملیات تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی اعلام کرد که عملیات ایران، یادآور از دست رفتن بازدارندگی راهبردی تل‌آویو و واشنگتن است و ایران به سمت ایجاد واقعیت جدیدی در خاورمیانه حرکت می‌کند.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که تغییر روش ایران، خبر بدی برای آمریکا و متحدانش در منطقه است. حمله شبانه ایران به اسرائیل بار دیگر، از دست رفتن بازدارندگی استراتژیک آمریکا و اسرائیل را فاش کرد. ایران برخلاف هشدارهای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که از تهران خواسته بود اقدامی ضد اسرائیل انجام ندهد، عمل کرد و خود را در رویارویی مستقیم با اسرائیل قرار داد.

اسرائیل هیوم در ادامه گزارش خود تاکید کرد که دولت ایران استراتژی پیچیده‌ای ایجاد کرده است و با صبر بی‌پایان تلاش می‌کند تا واقعیتی را ایجاد کند که در آن موجودیت اسرائیل زیر سوال می‌رود.

پیش از این روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت هم با اشاره به شکست استراتژیک اسرائیل بعد از عملیات تلافی‌جویانه ایران تاکید کرد که ارزیابی اطلاعاتی اسرائیل بر این مبنا بود که اگر ارتش، فردی را در قلمرو حاکمیتی ایران در دمشق ترور کند، این کشور روش عملیاتی خود را تغییر نخواهد داد. اما این محاسبات اشتباه بود و مثل اینکه مقامات اسرائیلی فراموش کرده بودند اسرائیل دیگر نمی‌تواند تهدیدکننده باشد و یک کابینه غیرقابل اعتماد دارد و ارتش آن هم چندین بار دچار خطا شده است.

حیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایرانمعاریو: ایران تمایلی به جنگ ندارد و با عقلانیت رفتار می‌کندمعاریو: نتانیاهو جرات نکرد پاسخ دهد

به گزارش تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اواخر شنبه‌شب صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • رسانه عبری: ایران عدم بازدارندگی آمریکا و اسرائیل را فاش کرد
  • روزنامه عبری‌زبان: «کشتی اسرائیل» پس از طوفان ۷ اکتبر راه خود را در دریا گم کرده است
  • روزنامه عبری‌زبان: پاسخ ایران ناشی از اشتباه «مضحک استراتژیک» اسرائیل بود
  • اقدام قاطع سپاه پوزه دشمن صهیونیستی را به خاک مالید
  • با آمریکا درباره اسرائیل تبادل پیام داشته ایم/ در حمله به اسرائیل اهداف نظامی مورد اصابت قرار گرفتند
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی جز زبان زور و سلاح زبان دیگری نمی‌فهمند
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل/متمرکزترین و هماهنگ‌ترین عملیات بود