Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد:  انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 97  تا هفته دیگر برای سومین بار تمدید شده است و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا ساعت 9 صبح امروز 10  هزار و340 داوطلب نسبت به انتخاب رشته 44 کد رشته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کرده‌اند.

توکلی گفت: اسامی قبول‌شدگان بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال 97 دهه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور 97 وزارت علوم اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون EPT اعلام شد

نتایج آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، داوطلبان آزمون EPT اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

کد خبر 751316

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • نحوه ثبت نام اینترنتی کلاس اولی‌ها + مدارک مورد نیاز و سایت ثبت نام
  • دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب را حذف کرد
  • بیش از ۱۰۰ رشته بدون داوطلب در دانشگاه فنی و حرفه ای حذف شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان