Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جاسم محمدی فارسانی،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت : طرح همسفره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشت و کمیته امداد با هدف ارتقا وضعیت تغذیه کودکان مبتلا به سوتغذیه در خانوار‌های نیازمند انجام می‌شود.

 جاسم محمدی فارسانی افزود: چهار هزار و ۵۰۰ کودک نیازمند کمتر از پنج سال، طی سه ماهه نخست امسال سبد غذایی پیشگیری از سوتغذیه دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزش هر بسته غذایی را بیش از ۹۰۰ هزار ریال برشمرد و اظهار داشت: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای درمان رفع سوتغذیه کودکان زیر پنج سال هزینه شده است.


محمدی فارسانی افزود: سبد غذایی این کودکان شامل حبوبات، لبنیات، برنج، روغن، تخم‌مرغ و عسل است که به‌صورت ماهانه میان آنان توزیع می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد لرستان در خصوص نحوه دریافت سبد غذایی کودکان مشمول طرح گفت: خانواده این کودکان به فروشگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر مراجعه و نسبت به دریافت بسته غذایی خود اقدام می‌کنند.


محمدی فارسانی بیان کرد: مراکز بهداشت این کودکان را شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌کنند تا دست کم طی ۲ دوره ۶ ماهه نسبت به دریافت بسته غذایی حمایتی و رفع سوتغذیه آنان اقدام شود.


وی تصریح کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی hamsofreh.ir نسبت به پرداخت هزینه یک یا چند سبد غذایی کودکان نیازمند اقدام کنند.


لرستان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۹ درصد آن تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام /ب

  طرح همسفره با هدف ارتقا تغذیه کودکان نیازمند در لرستان اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد طرح همسفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی تا ۲۷ فروردین‌ماه در لرستان الکترونیکی شده است.

وی عنوان کرد: لرستان دراین‌رابطه جایگاه نخست در کشور را دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، بیان داشت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا شوند.

محمدی، افزود: کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6079811

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد