Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ارتکاب هر گونه اقدام حماقت‌آمیز هشدار داد و تاکید کرد که این اقدام خسارت‌ها و تبعات غیر قابل تحملی برای این رژیم به دنبال خواهد داشت.
گردان‌های قسام با انتشار پیامی به زبان عبری در پایگاه اینترنتی خود خاطرنشان کرد که برای دشمن بهتر است که خودش را درگیر خواب و خیالات نکند؛ چرا که هر اقدام احمقانه‌ای از سوی آن، خسارت‌ها و عواقب غیر قابل تحملی خواهد داشت و ماهیت و کمیت آن از قبل قابل درک نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه در پاسخ به سوالی تحت عنوان «کی با دشمن جنگ نخواهیم کرد؟» آمده است که زمانی جنگ نخواهیم کرد که رژیم صهیونیستی از دشمن بودن خود دست بردارد ـ که البته دست بر نخواهد داشت ـ چرا که عقرب حتی اگر خودش هم بخواهد تغییر کند و دست از نیش زدن بردارد، نیش سر دمش او را تحریک می‌کند و به سمت طبیعت کینه‌ورزی‌اش سوق می‌دهد.

این هشدار گردان‌های قسام در حالی مطرح شده است که مسئولان صهیونیستی اظهارات متعددی درباره احتمال از سرگیری جنایت‌های این رژیم در زمینه ترور ساکنان غزه و به ویژه رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بیان کرده‌اند.
در ادامه این پیام آمده است که وقتی جنبش حماس به خاطر دستیابی به آزادی می‌جنگد، مصلحت ملتش را در راس اولویت‌هایش قرار می‌دهد و حتی با وجود دشمن مکار و وحشی، هر از چند گاهی بر اساس نیازهای ملی تاکتیک‌های متعددی مانند گفتگو، حمله موشکی و تیراندازی را در پیش می‌گیرد، اما همیشه شعار ثابت آن این است که «تا تحقق تمامی اهداف از پای نخواهیم نشست.

قسام خاطرنشان کرده است که اگر ما گاهی اوقات تا حدودی شدت حملات خود را کاهش می‌دهیم، اما همیشه در سنگر وطن آماده نگهبانی و محافظت هستیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت

گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت و تاکید کرد که «دشمن صهیونیستی-آمریکایی و طرفدارانش فقط زبان سلاح را در خصوص مهار ظلمشان می‌فهمند».

به گزارش ایسنا، گردان‌های حزب‌الله عراق، عملیات «وعده صادق» را به‌عنوان نشانی آشکار از ضرورت تداوم معادله بازدارندگی دشمن در برابر تجاوزات و خصومت‌هایش دانست.

طبق گزارش المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه خود ضمن تبریک عملیات ایران تاکید کرد: دشمن صهیونیستی- آمریکایی و حامیانش فقط زبان سلاح را برای مهار سرکشی‌، در هم شکستن ظلم‌شان و محدود کردن جنایات خود علیه مردم می‌فهمند.

این گروه مقاومت عراق ادامه داد: اگر سلاح مقاومت نبود سرزمین ما در مرحله اول اشغالگری آزاد نمی‌شد و آنچه داعش، ساخته دست اشغالگران، به بار آورده بود، شکست نمی‌خورد و بدون آن حاکمیت کشور اشغال شده بازنمی‌گشت. 

در این راستا مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله نیز روز یکشنبه با تاکید اینکه عملیات نظامی ایران «وعده صادق» دقیقاً به اهداف خود رسید، افزود که این امر علی‌رغم مشارکت آمریکا و متحدان بین‌المللی و ابزارهای منطقه‌ای آن در تلاش برای رهگیری حملات ایران، انجام شد و این حمله «خیره کننده» بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزنامه عبری‌زبان: «کشتی اسرائیل» پس از طوفان ۷ اکتبر راه خود را در دریا گم کرده است
  • روزنامه عبری‌زبان: پاسخ ایران ناشی از اشتباه «مضحک استراتژیک» اسرائیل بود
  • گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اسرائیل
  • واکنش روزنامه های عبری زبان به حملات موشکی ایران
  • دیوار نگاره جدید میدان فلسطین به زبان عبری
  • واکنش رسانه های عبری زبان به عملیات «وعدالصادق»
  • رسانه صهیونیستی: ایران به اهداف غیرنظامی حمله نخواهد کرد