Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آقازاده استاندار مرکزي با صدور بخشنامه اي بر حمايت بخش دولتي و خصوصي استان از نشريات محلي و نمايندگي هاي مطبوعات سراسري در استان تاکيد کرد و گفت: در اين راستا چاپ آگهي هاي بخش دولتي و خصوصي استان مي بايست از طريق نشريات محلي و نمايندگي مطبوعات سراسري در استان و شهرستانها انجام شود.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ آقازاده استاندار مرکزي در اين بخشنامه اظهار کرده است: رسانه ها به عنوان چشم بيناي جامعه نقش کليدي در تحقق اهداف توسعه پايدار بر عهده دارند لذا حمايت از آنها همواره مورد عنايت دولت تدبير و اميد بوده است، امري که مي بايست از سوي همه دستگاه هاي اجرايي استان نيز با تلاش در جهت تقويت ارتباط موثر و تعامل منطقي با رسانه ها، سرلوحه امور قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزي با تاکيد بر حمايت بخش خصوصي از نشريات محلي و نمايندگي مطبوعات سراسري در استان و شهرستانها ، ابراز کرد: از آنجائيکه تاکيد و تلاش دولت تدبير و اميد همواره بر حمايت همه جانبه از بخش خصوصي بوده و هست و از تمام ظرفيت ها براي ايجاد امنيت، فراهم سازي و توسعه زيرساختها، ارائه امکانات و خدمات و همچنين حل مسائل و مشکلات اين بخش استفاده نموده، لذا انتظار دارد بخش خصوصي نيز ضمن تعامل موثر حمايت هاي منطقي لازم را از رسانه ها بعمل آورد.
آقازاده ابراز کرده است : کليه دستگاه هاي اجرايي، شرکتها، سازمانها، بانکها و... آگهي هاي سراسري و محلي، انواع مزايده، مناقصه، دعوت به همکاري و.... را از طريق نشريات محلي يا نمايندگي مطبوعات سراسري در استان و شهرستانها به چاپ رسانند.
وي ادامه داده است: صنايع و واحدهاي توليدي استان نيز در راستاي حمايت از نشريات و نمايندگي مطبوعات سراسري در استان از چاپ آگهي ها، انواع مزايده، مناقصه و ... از طريق دفاتر مرکزي در تهران ممانعت کرده و نسبت به چاپ در نشريات محلي و نمايندگي مطبوعات سراسري در استان و شهرستان ها اقدام نمايند.
استاندار مرکزي در اين بخشنامه فرمانداران را بعنوان مسئول نظارت بر اجراي مفاد اين بخشنامه در شهرستانها تعيين نموده و مديران اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزي و شرکت شهرکهاي صنعتي را نيز مکلف بر نظارت در نحوه اجراي اين بخشنامه در واحدهاي توليدي، صنعتي و کشاورزي استان کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات شهری رشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با تقدیر از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: مدیریت شهری رشت گام مثبت و مؤثری در اجرای پروژه‌های شهری برداشته است.

عباسی با اشاره به نگاه حمایتی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: برای رضایت و رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مدیریت شهری در الکترونیکی کردن خدمات شهری افزود: غیرحضوری کردن خدمات ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت بیان کرد: حل مشکلات ترافیکی رشت مطالبه جدی شهروندان است.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی لایروبی رودخانه‌ها و مساله فاضلاب شهری در رشت اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب شهری رشت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری افزود: همراه کردن مردم در کارهای شهری اثربخش است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش چشم گیر ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت اضافه کرد: حذف ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت، لایروبی‌ها را نتیجه بخش می‌کند.

عباسی، نقش مردم را در احیای رودخانه‌های رشت مؤثر برشمرد و بیان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی از سوی شهروندان در احیای رودخانه‌های رشت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش جمعیت رشت و استان بیان کرد: افزایش جمعیت رشت و گیلان از یک سو و حضور میلیونی مسافران به استان از سوی دیگر منجر به بروز برخی مشکلات شده است‌.

عباسی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکردها و کارهای انجام شده اضافه کرد: کارهای انجام شده و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 6086920

دیگر خبرها

  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی