Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی‌پوش ایرانی برایتون معتقد است که روزهای خوبی در انتظار این تیم لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود، علیرضا جهانبخش به دنبال شکست 2 بر صفر تیم برایتون در هفته نخست لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد گفت: هر تیمی برای هماهنگی بیشتر درونی نیاز به زمان دارد و در برایتون چهار یا پنج بازیکن جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعداد شاید هم بیشتر باشد و ما برای هماهنگی تیمی نیاز به زمان داریم.

ملی‌پوش ایرانی که از دقیقه 71 بازی با واتفورد در ترکیب تیم برایتون قرار گرفت ادامه داد: بیشتر بازیکنانی هم که در این بازی به میدان رفتند از فصل گذشته کنار هم بودند. من و بیسو از نیمه‌ دوم به بازی اضافه شدیم اما تازه شروع فصل است و فکر می‌کنم روزهای خوبی در انتظار تیم برایتون خواهند بود. ما دارای بازیکنان خوب، مربی خوب و یک گروه خوب هستیم.

تیم برایتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس یکشنبه هفته آینده میزبان منچستریونایتد است.

 

۲۰۵۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی علیرضا جهانبخش برایتون جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم