Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ بازی های آسیایی 28 مرداد تا 2 شهریور در پالمبانگ اندونزی برگزار می شود. به همین منظور تیم های ملی روئینگ بانوان و آقایان امروز 22 مردادماه از پکن به پالمبانگ رفت.
تیم روئینگ بانوان با 5 پاروزن با هدایت بهناز مرادخانی از اردوی میانه به چین اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازنین ملائی به همراه افشین فرزام در پکن اردو دارند و تیم روئینگ مردان از اردوی شهر دندونگ به پکن می روند و از آن جا ترکیب کامل تیم روئینگ به بازی ها اعزام می شود.
افشین فرزام، بهناز مرادخانی، لیو چیون و طاهر کبوتری مربیان، قاسم بختیاریان مدیر اجرایی این تیم هستند.

مهسا جاور، نازنین ملایی، پریسا احمدی، نازنین رحمانی، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی در بخش بانوان و محسن شادی، عاقل حبیبیان، سیدمجتبی شجاعی، سیدمسعود محمدی، بهمن نصیری، سیاوش سعیدی، امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در بخش مردان پاروزنان تیم ملی روئینگ در بازی های آسیایی هستند.

انتهای پیام/

تیم ملی روئینگ عازم جاکارتا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!