Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خال در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه اخیر، اظهار داشت: هدف ما این بوده که اقدامات فرهنگی مورد توجه بیشتر قرار گیرد و اقدامات ما بیشتر ناظر بر این حوزه بوده است.

وی با اشاره به طرح «مباشر» گفت: بر اساس این طرح، نیروهای مشخص شده در بهشت‌زهرا، یاور و هدایتگر خانواده‌های داغدار تا آخرین لحظه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) افزود: ما برای برقراری نظم و امنیت روانی، نشست‌های مختلفی را برگزار کردیم و به سراغ فرماندهان انتظامی تهران رفتیم؛ امضای تفاهمنامه با مراکز دانشگاهی برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز از دیگر اقدامات ما بوده است.

خال با بیان اینکه بین سه تا پنج میلیون تردد در دو هفته پایانی سال در بهشت‌زهرا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های بسیاری با پلیس راهور انجام شد و کمترین گره ترافیکی را شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه بهشت‌زهرا نماد مشارکت مردمی است، گفت: ما تلاش کردیم مرگ‌اندیشی و مرگ‌آگاهی را ترویج کنیم؛ در این زمینه اقدامات، بسته‌های فرهنگی و تولید انیمیشن را در دستور کار خود قرار دادیم؛ از سوی دیگر ۱۰ ایستگاه صلواتی ایجاد کردیم که شهروندان نذورات خود را برای پنجشنبه و جمعه آخر سال در آنجا توزیع کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س)، خاطرنشان کرد: برای روزهای آخر سال ۲۵۰ اکیپ «از من بپرسید» را ایجاد کردیم و ۱۵۰ هزار بسته فرهنگی توزیع شد.

خال با اشاره به فضای سبز گفت: در محدوده بهشت‌زهرا ۲۵۵ هکتار فضای سبز و ۶۱ هکتار نیز فضای سبز در مجموعه حرم داریم که ما در ۹ ماهه اخیر ۵.۵ هکتار این فضای سبز را افزایش دادیم.

وی اظهار داشت: ۲۱۰۰ درخت به یاد ۲۱۰۰ شهید مدافع حرم در بخش شمالی سازمان کاشته شد.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به طرح‌هایی که به زودی افتتاح می‌شود، گفت: راه‌اندازی ۵۰ ناوگان حمل متوفی، ساخت ۲ سوله مدیریت بحران، افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک، ایجاد ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، افزایش ظرفیت قطعه هنرمندان و نام‌آوران، ارائه ویلچر به کم‌توانان، تدوین اولین دایره‌المعارف هزار نفری از مشاهیر بهشت‌زهرا، چاپ جلد دوم خاطرات پرسنل، نصب مانیتورهای اطلاع‌رسانی در خروجی تطهیر، ارسال پیام تسلیت و مشخصات متوفی پس از پایان مراحل اداری و راه‌اندازی خانه کودک و ... از جمله اقدامات ما در ماه‌های اخیر بوده است.

کد خبر 4373083 سیامک صدیقی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهشت زهرا س توسعه فضای سبز سعید خال شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران سازمان محیط زیست سازمان حج و زیارت بیمه سازمان بیمه سلامت محمد علی افشانی آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی حج تمتع سازمان هواشناسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اقدامات شهرداری در ایام نوروز

کامجو غلامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه فضاسازی و زیباسازی سطح شهر کرمانشاه در ایام نوروز، گفت : تنوع جاذبه‌های گردشگری در کرمانشاه باعث شده تا هرساله میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور باشیم.

وی افزود: امسال تلاقی ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تلاش مجموعه شهرداری را مضاعف کرد تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ماه مهمانی خدا و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصریح کرد: در نوروز امسال سعی کردیم با کمترین هزینه، بهترین اقدامات را در زمینه زیباسازی و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گُل، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.

غلامی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده، گفت: نورپردازی تقاطع‌های غیرهمسطح، فضاسازی میادین شاخص و گل‌کاری بوستان‌ها و بلوار‌های سطح شهر با کاشت گل‌های فصلی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به صورت گسترده با طرح‌های ادغامی انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مجموعه شهرداری مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات شهرداری در ایام نوروز
  • جهش تولید با مشارکت مردم، چگونه؟ محمدجواد هادی
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • که شب می گذرد! نوروز به مثابه نهاد توسعه
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»