Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:59:57 GMT

این دختر زیبا آرزوی مرد کوتوله را برآورده کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۶۹۸۸

این دختر زیبا آرزوی مرد کوتوله را برآورده کرد

رکنا: مرد کوتوله با ازدواج با یک دختر جوان قد بلند یک زندگی عاشقانه را رقم زدند.

شاید این مرد کوتوله هرگز تصور نمیکرد بتواند ازدواج کند ! حالا اما وی نه تنها ازدواج کرده بلکه از همسر وی کاملا سالم بوده و این زوج جوان صاحب فرزند نیز شده اند . یک مرد کوتوله هندی با قد 106 سانتی متر اگر چه تصور میکد تا آخر عمرش تنها میماند، اما سرانجام عشق زندگی خود را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر او امینا احمد نام دارد و تنها 21 سال سن اوست.این دختر جوان و فداکار با وجود تهدید به طرد شدن از جانب خانواده اش باز هم با اریف ازدواج کرد و حتی آنها فرزندی نیز به دنیا آوردند.

اریف ابراهیم تامبه، 32 ساله توانست با زنی که 61 سانتی متر از او بلندتر است ازدواج کند.او در این باره گفت:من احساس می کنم وقتی خدا چیزی را می گیرد در مقابل چیز دیگری را به انسان می دهد. من اکنون دلیل زندگی کردنم را یافتم و خدا چیزی را به من داده است که آرزویش را داشتم.

ماجرای آشنایی امینا و اریف ابراهیم ازین قرار است که از این زوج سه سال پیش در یک فروشگاه موبایل همدیگر را دیدند و به گفته خودشان عشق در نگاه اول برای آنها به وجود آمد.در همان نگاه اول دل به یکدیگر باخته و به هم علاقه مند شدند.

این مرد جوان که دچار نوعی معلولیت منجر به کوتولگیست،در ابتدای آشنایی نگران بود که امینا در نهایت او را رد خواهد کرد، به خصوص اگر بداند که لازم است بسیار در نگهداری اش به او کمک کند.اریف دراین باره گفت:او به من گفت ، من دوستت دارم و می خواهم با تو ازدواج کنم بنابراین من نشستم و همه چیز را برای او گفتم. به او گفتم اگر با من ازدواج کنی باید هر کاری برای من انجام دهی، باید حتی مرا به دستشویی ببری. من همه چیز را به او گفتم و او باز هم موافقت کرد.

حالا پس از مدتی زندگی مشترک آقای تامیه و همسرش امینا با اعتماد بنفس در مکان های عمومی حاضر می شوند . آقای تامیه میگوید :هنوز هم هر وقت با امینا به جایی میرویم مردم با تعجب نگاه مان می کنند و می گویند زنش را ببینید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دستگیری ۹ عضو شوراهای شهر سابق تهران

ماجرای ورود ژن خوب جدید به شهرداری تهران !

دنیای این مرد با 19 میلیون تومان زیر و رو می شود !

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

پایان فرار دو ساله پسر عاشق کش در کرمان

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ازدواج دختر دختر جوان مرد کوتوله عکس فیلم ایران زن عجیب مرد جوان حوادث پلیس حکم طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- با وجود خطراتی که در هر گوشه‌ای در کمین است و تلفات وحشتناکی که جنگ از ۷ اکتبر بر خبرنگاران نوار غزه وارد کرده است، یک دختر ۱۱ ساله شجاعانه به خیابان‌ها آمد و مصمم به ارائه گزارش واقعیت در غزه است.

به گزارش فرارو، سمیه وشاح، ۱۱ ساله، هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و شروع به آماده شدن برای گزارش خبری خود می‌کند. سمیه جلیقه خبرنگاری می‌پوشد و به میدان می‌رود تا آنچه را که در اطراف بیمارستان‌ها یا مناطق ویران شده اتفاق می‌افتد پوشش دهد.

او به عنوان یکی از جوان‌ترین خبرنگاران غزه می‌گوید الگوی او، روزنامه نگار کهنه کار الجزیره، شیرین ابوعاقله است که در ماه می ۲۰۲۲ هنگام پوشش خبری حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین کشته شد.

پدر سمیه همچنین به عنوان گزارشگر تلویزیونی کار می‌کند و به او در نوشتن اخبار کمک می‌کند.

سمیه می‌گوید: من همیشه دوست داشتم خبرنگار باشم و وارد عرصه رسانه شوم، در گذشته همیشه از خبرنگاران تقلید می‌کردم تا یکی از آن‌ها باشم و حالا خبرنگار شده ام، در دوران آوارگی تجربه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم.

این دختر فلسطینی برای ضبط کلیپ‌های خود در مقابل دوربین از مومن القریناوی که از روز اول در کنارش بوده کمک می‌گیرد تا نحوه ژست گرفتن و تهیه گزارش حرفه‌ای را به او آموزش دهد.

مؤمن می‌گوید: من به عنوان یک خبرنگار فلسطینی در حین کار با مردم با مشکلات میدانی زیادی روبرو هستم، زیرا احساس ترس و اضطراب زیادی دارم، به ویژه به دلیل پرواز مداوم هواپیما‌های شناسایی در همه جا، اما با وجود تمام موانع و مشکلات باید به کار خود ادامه دهم.

بر اساس گزارش کمیته غیرانتفاعی حفاظت از روزنامه نگاران، ۷۲ نفر از ۹۹ خبرنگاری که در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ کشته شدند، فلسطینی بودند که جنگ غزه را پوشش می‌دادند.

علیرغم خطرات، قطعی ارتباطات و کمبود تدارکاتی که خبرنگاران در غزه با آن مواجه هستند، آن‌ها در تلاشند تا با استفاده از تجهیزات کمی که در دسترس است، جنگ را پوشش دهند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، زمانی که اسرائیل در پاسخ به حمله غافلگیرانه حماس به شهرک‌های اسرائیلی در مجاورت نوار غزه، عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه غزه آغاز کرد، حداقل ۱۳۰ فعال رسانه‌ای فلسطینی کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • مقصد بعدی یحیی گل محمدی مشخص شد؟
  • صحبت های جدید یحیی گل محمدی از مقصد بعدی
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • جشن آرزو‌ها برای برآورده کردن آرزوی ۱۵۰ کودک در سمنان