Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@15:58:57 GMT

این دختر زیبا آرزوی مرد کوتوله را برآورده کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۶۹۸۸

این دختر زیبا آرزوی مرد کوتوله را برآورده کرد

رکنا: مرد کوتوله با ازدواج با یک دختر جوان قد بلند یک زندگی عاشقانه را رقم زدند.

شاید این مرد کوتوله هرگز تصور نمیکرد بتواند ازدواج کند ! حالا اما وی نه تنها ازدواج کرده بلکه از همسر وی کاملا سالم بوده و این زوج جوان صاحب فرزند نیز شده اند . یک مرد کوتوله هندی با قد 106 سانتی متر اگر چه تصور میکد تا آخر عمرش تنها میماند، اما سرانجام عشق زندگی خود را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر او امینا احمد نام دارد و تنها 21 سال سن اوست.این دختر جوان و فداکار با وجود تهدید به طرد شدن از جانب خانواده اش باز هم با اریف ازدواج کرد و حتی آنها فرزندی نیز به دنیا آوردند.

اریف ابراهیم تامبه، 32 ساله توانست با زنی که 61 سانتی متر از او بلندتر است ازدواج کند.او در این باره گفت:من احساس می کنم وقتی خدا چیزی را می گیرد در مقابل چیز دیگری را به انسان می دهد. من اکنون دلیل زندگی کردنم را یافتم و خدا چیزی را به من داده است که آرزویش را داشتم.

ماجرای آشنایی امینا و اریف ابراهیم ازین قرار است که از این زوج سه سال پیش در یک فروشگاه موبایل همدیگر را دیدند و به گفته خودشان عشق در نگاه اول برای آنها به وجود آمد.در همان نگاه اول دل به یکدیگر باخته و به هم علاقه مند شدند.

این مرد جوان که دچار نوعی معلولیت منجر به کوتولگیست،در ابتدای آشنایی نگران بود که امینا در نهایت او را رد خواهد کرد، به خصوص اگر بداند که لازم است بسیار در نگهداری اش به او کمک کند.اریف دراین باره گفت:او به من گفت ، من دوستت دارم و می خواهم با تو ازدواج کنم بنابراین من نشستم و همه چیز را برای او گفتم. به او گفتم اگر با من ازدواج کنی باید هر کاری برای من انجام دهی، باید حتی مرا به دستشویی ببری. من همه چیز را به او گفتم و او باز هم موافقت کرد.

حالا پس از مدتی زندگی مشترک آقای تامیه و همسرش امینا با اعتماد بنفس در مکان های عمومی حاضر می شوند . آقای تامیه میگوید :هنوز هم هر وقت با امینا به جایی میرویم مردم با تعجب نگاه مان می کنند و می گویند زنش را ببینید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دستگیری ۹ عضو شوراهای شهر سابق تهران

ماجرای ورود ژن خوب جدید به شهرداری تهران !

دنیای این مرد با 19 میلیون تومان زیر و رو می شود !

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

پایان فرار دو ساله پسر عاشق کش در کرمان

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ازدواج دختر دختر جوان مرد کوتوله عکس فیلم ایران زن عجیب مرد جوان حوادث پلیس حکم طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد