Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:56:41 GMT

نانسی پلوسی: ترامپ دائما مشغول نژادپرستی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۷۲۵۸

نانسی پلوسی: ترامپ دائما مشغول نژادپرستی است

رهبر اقلیت‌ مجلس نمایندگان آمریکا گفت، رئیس جمهوری دائما به "نژادپرستی" مشغول است.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسِی، رهبر اقلیت‌ مجلس نمایندگان آمریکا به شبکه خبری MSNBC گفت، بر این باور است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی و ماکسین واترز، از نمایندگان دموکراتیک ایالت کالیفرنیا می‌ترسد؛ چون مکررا این نماینده را "فردی با ضریب هوشی پایین" معرفی می‌کند و با این الفاظ به وی حمله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلوسی ادامه داد:‌ ترامپ از زنانی که به کنگره آمده‌اند، می‌ترسد. او از یک طرف می‌گوید که جایی برای نژادپرستی وجود ندارد اما از طرف دیگر همواره درباره آن صحبت می‌کند؛ این شرم‌آور است. این به ماکسین، به زنان و البته اقلیت‌ها بی‌احترامی است.

پلوسی همچنین به توئیت ترامپ در نخستین سالگرد اقدامات نژادپستانه در شارلوتزویل، ویرجینیا اشاره کرد که در آن هرگونه نژادپرستی را محکوم کرده بود و ادامه داد:‌ ترامپ در توئیت‌هایش درباره محکومیت نژادپرستی صحبت می‌کند اما همواره مشغول آن است. این شرم‌آور است.

ترامپ مکررا پلوسی و واترز را در توئیت‌ها و در جریان کمپین هایش مورد هجوه قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: بایدن بیشتر از ترامپ مخالف چین است

بلومبرگ نوشت: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نسبت به همتای پیشین خود، دونالد ترامپ، تعداد بیشتری از نهادها و اشخاص چینی را تحریم کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری بلومبرگ روز جمعه در گزارشی با اشاره به اختلافات دیرینه تجاری بین آمریکا و چین اعلام کرد که این اختلافات تشدید شده و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نسبت به همتای پیشین خود، دونالد ترامپ، تعداد بیشتری از نهادها و اشخاص چینی را تحریم کرده است.

وزارت بازرگانی ایالات متحده در ماه فوریه هشت شرکت چینی را به فهرست سیاه صادرات خود اضافه کرد و باعث شد بایدن از رکورد ترامپ پیشی بگیرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طی هفته جاری شش مورد دیگر به این لیست اضافه شد و تعداد اهداف جدید در دولت فعلی به 319 نهاد رسید. این در حالی است که حدود 306 نهاد چینی در دوره ریاست جمهوری ترامپ در لیست سیاه این وزارتخانه قرار گرفتند.

احتمال ممنوعیت خودروهای برقی چین به آمریکانگرانی شدید دولت آمریکا از رشد "شگفت‌انگیز" اقتصاد چین

جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان از سال 2018 تشدید شده است، زمانی که ترامپ شروع به اعمال تعرفه های گسترده بر واردات کالاهای چینی در دوره ریاست جمهوری خود کرد.

ترامپ این اقدامات را با متهم کردن پکن به اتخاذ رویه‌های تجاری ناعادلانه و سرقت مالکیت معنوی توجیه کرد.

بایدن نیز به اتخاذ مواضع سختگیرانه در مورد تجارت با چین ادامه داده است. وی نه تنها تعرفه‌های اعمال شده توسط ترامپ را اعمال کرد، بلکه فشارها علیه چین را نیز افزایش داد و بر محدودیت‌هایی که دسترسی به نوآوری را مسدود می‌کند مانند محدودیت‌های بخش هوش مصنوعی، تمرکز کرد.

مقامات پکن سیاست‌های واشنگتن را محکوم کرده و این محدودیت ها را تلاشی برای خنثی کردن توسعه دومین اقتصاد بزرگ جهان خوانده‌اند.

هه یادونگ، سخنگوی وزارت بازرگانی چین، طی اظهاراتی پیش از این در هفته جاری میلادی تأکید کرد که محدودیت‌های صادراتی اعمال‌شده توسط ایالات متحده "رفتاری زورگویانه و یک‌جانبه" است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • بایدن با سران کنگره درباره بودجه رژیم صهیونیستی صحبت کرد
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • کی‌یف به ساخت خندق روی آورد
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن
  • بلومبرگ: بایدن بیشتر از ترامپ مخالف چین است