Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان جیرفت گفت: فردی که بیش از ۱۵۰۰ کیسه برنج خارجی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در منزل خود در جیرفت احتکار کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

حسین سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از شناسایی و پلمب یک انبار احتکار برنج در یک منزل مسکونی در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت:یک متهم در این رابطه بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی در جیرفت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: فردی که تعداد ۱۵۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی برنج خارجی به میزان ۶۰ تن در منزل خود احتکار کرده بود توسط اطلاعات سپاه شهرستان، شناسایی و با حضور نماینده دادستان، کارشناسان بازرگانی و تعزیرات حکومتی محل مورد نظر پس از آمار برداری پلمب شد.

دادستان جیرفت در ادامه خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی برنج‌های احتکاری کشف شده بالغ بر پنج میلیارد ریال است.

سلامی هشدار داد: دادستانی به عنوان مدعی العموم نظارت‌ها بر بازار را تشدید نموده است و تحرکات برهم زنندگان بازار و افراد سود جو، را به خوبی رصد و با آنان با سرعت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.
این مقام قضائی با اشاره به اینکه کشور در وضعیت جنگ اقتصادی قرار گرفته است، عنوان کرد: ضرورت دارد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا و مایحتاج عمومی مردم توسط افراد سود جو، سریعا موارد را به مراجع قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره بازرگانی و یا باشماره تلفن‌های ۱۱۳ اداره اطلاعات، ۱۱۴ اطلاعات سپاه و ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان جیرفت اطلاعات سپاه مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر