Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما؛ بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته در سبک کیوکوشین کان ۱۶ شهریور در مشهد مقدس در رده‌های مختلف سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آقایان برگزار می‌شود.

در اختيار داشتن معرفي نامه از هيئت کاراته استاني، کارت عضويت سازمان جهاني و کارت بيمه ورزشي از جمله مدارک مورد نياز براي شرکت در اين مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کاتا نيز در روز 16 شهريور در رده هاي سني جوانان، اميد و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

موسسه تربيت بدني آستان قدس به آدرس مشهد- بلوار فردوسي- تقاطع خيام ميزبان اين دوره از مسابقات قهرماني کشور کيوکوشين کان است.

آخرين مهلت ارسال مدارک براي شرکت در اين مسابقات 12 شهريور اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کیوکوشین کان مسابقات قهرمانی کشور کاراته مسابقات کاتا موسسه تربيت بدني آستان قدس مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org