Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا غرس ۲۱۰۰ درخت به یاد ۲۱۰۰ شهید مدافع حرم در بخش شمالی سازمان بهشت زهرا را یکی از اقدامات این سازمان برشمرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید خال در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه اخیر، اظهار داشت: هدف ما این بوده که اقدامات فرهنگی مورد توجه بیشتر قرار گیرد و اقدامات ما بیشتر ناظر بر این حوزه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به طرح «مباشر» گفت: بر اساس این طرح، نیرو‌های مشخص شده در بهشت‌زهرا، یاور و هدایتگر خانواده‌های داغدار تا آخرین لحظه هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) افزود: ما برای برقراری نظم و امنیت روانی، نشست‌های مختلفی را برگزار کردیم و به سراغ فرماندهان انتظامی تهران رفتیم؛ امضای تفاهمنامه با مراکز دانشگاهی برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز از دیگر اقدامات ما بوده است.

خال با بیان اینکه بین سه تا پنج میلیون تردد در دو هفته پایانی سال در بهشت‌زهرا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های بسیاری با پلیس راهور انجام شد و کمترین گره ترافیکی را شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه بهشت‌زهرا نماد مشارکت مردمی است، گفت: ما تلاش کردیم مرگ‌اندیشی و مرگ‌آگاهی را ترویج کنیم؛ در این زمینه اقدامات، بسته‌های فرهنگی و تولید انیمیشن را در دستور کار خود قرار دادیم؛ از سوی دیگر ۱۰ ایستگاه صلواتی ایجاد کردیم که شهروندان نذورات خود را برای پنجشنبه و جمعه آخر سال در آنجا توزیع کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س)، خاطرنشان کرد: برای روز‌های آخر سال ۲۵۰ اکیپ «از من بپرسید» را ایجاد کردیم و ۱۵۰ هزار بسته فرهنگی توزیع شد.

خال با اشاره به فضای سبز گفت: در محدوده بهشت‌زهرا ۲۵۵ هکتار فضای سبز و ۶۱ هکتار نیز فضای سبز در مجموعه حرم داریم که ما در ۹ ماهه اخیر ۵.۵ هکتار این فضای سبز را افزایش دادیم.

وی اظهار داشت: ۲۱۰۰ درخت به یاد ۲۱۰۰ شهید مدافع حرم در بخش شمالی سازمان کاشته شد.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به طرح‌هایی که به زودی افتتاح می‌شود، گفت: راه‌اندازی ۵۰ ناوگان حمل متوفی، ساخت ۲ سوله مدیریت بحران، افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک، ایجاد ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، افزایش ظرفیت قطعه هنرمندان و نام‌آوران، ارائه ویلچر به کم‌توانان، تدوین اولین دایره‌المعارف هزار نفری از مشاهیر بهشت‌زهرا، چاپ جلد دوم خاطرات پرسنل، نصب مانیتور‌های اطلاع‌رسانی در خروجی تطهیر، ارسال پیام تسلیت و مشخصات متوفی پس از پایان مراحل اداری و راه‌اندازی خانه کودک و ... از جمله اقدامات ما در ماه‌های اخیر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهشت زهرا غرس نهال مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر