Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایلنا از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان و شورای اداری شهرستان تیران و کرون با اشاره به تداوم خشکسالی و لزوم سازگاری با کم آبی در استان و منطقه اظهارداشت: خوشبختانه شرایط این شهرستان بگونه ای است که می‌توان با بهره مندی از ظرفیت‌ها و مزیت ها، وضعیت مطلوبی ایجاد کرد و نگرانی ها را در خصوص اشتغال و معیشت مردم برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان افزود: وجود مزیت ها و ظرفیت های گردشگری بسیار خوب در منطقه موته موجب شده که طرح ها و پروژه های زیادی در دست اجرا باشد.

مهرعلیزاده در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص سازگاری با کم آبی و مقابله با خشکسالی، اظهار داشت: علاوه بر طرح‌های سازگاری با کم آبی و استفاده بهینه از آب موجود، در راستای طرح های انتقال آب از اقصی نقاط کشور، تلاش و کوشش وافری را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: ما بعنوان خادمین مردم و مردم فهیم ایران با تمام وجود ایستاده ایم و در مقابل توطئه های دشمنان بویژه دولت جنایتکار آمریکا مقاومت و از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهیم کرد چرا که دشمنان هرچه توطئه کنند و فشار بیاوردند ما بیشتر مقاومت خواهیم کرد.

محسن مهرعلیزاده با اشاره به راه اندازی پرتال سرمایه گذاری استان، افزود: تمامی مجوزها اخذ و طرح های توجیهی پروژه ها و استعلام ها انجام شده و این پرتال یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به درخواست مردم شهرستان برای تاسیس بیمارستان تخصصی، اظهارداشت: برای احداث بیمارستان با توجه به اخذ مجوزها و تامین اعتبار آن با کمک خیرین، مشکلی وجود ندارد ولی باید برای تجهیز و زمان بهره برداری آن از هم اکنون برنامه ریزی شود.

محسن مهرعلیزاده بر ایجاد مجتمع رفاهی و فرهنگی در اطراف سد خمیران تاکید کرد و ادامه داد: ۴ اداره ای که در شهرستان نمایندگی دارند باید ارتقا و به اداره تغییر وضعیت دهند.

استاندار اصفهان در ادامه بر افزایش فشار گاز تحویلی به شهرستان در جهت آمادگی زیرساخت های شهرستان و باز شدن درهای منطقه حفاظت شده قمیشلو برای بازدید گردشگران و تعمیر و تجهیز قلعه موجود در این منطقه تاکید کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت اشتغال اصفهان بیمارستان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری