Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مسئولان خیریه عترت فاطمی در سفری دوروزه از خانواده‌های ایتام سادات مناطق زیلایی و سادات محمودی بازدید و پس از بررسی وضعیت زندگی آنان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند. فرید محبی در دیدار با ایتام زیلایی و سادات محمودی افزود: حامیان موسسه عترت فاطمی ۵۸۰ نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین این استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه دو میلیون تومان به‌صورت نقدی از طرف این موسسه به خانواده‌های سرکشی شده در این سفر اهداء شد، افزود: اهداء کولر، ماشین لباسشویی و ۱۵ میلیون تومان برای احداث ساختمان یکی از مددجویان از دیگر هدایای این موسسه در این سفر است.
محبی ادامه داد: در این زمینه ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی این موسسه برای سرویس‌های بهداشتی مددجویان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) اضافه کرد: سال گذشته ۶۲۵ میلیون تومان از سوی خیران موسسه عترت فاطمی در قالب مسکن، معیشت، درمان و فرهنگی به خانواده‌های ایتام سادات زیر پوشش پرداخت شد.
زهرا سادات نیری مدیرعامل موسسه عترت فاطمی در این دیدار گفت: مؤسسه عترت فاطمی باهدف تکریم و توانمندسازی فرزندان یتیم و خانواده‌های سادات تیرماه ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد عترت فاطمی موسسه عترت فاطمی ایتام زیلایی سادات محمودی محبی حمایت از ایتام خانواده های ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید