Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از شرکت تعداد ناچیز و معدودی از ملی گرایان سفیدپوست و افراطی در تظاهرات روز یکشنبه در واشنگتن خبر می‌دهند. ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در اولین سالگرد تظاهرات ملی‌گرایان سفید پوست در شارلوتزویل ویرجینیا که منجر به کشته شدن یک نفر و افزایش تنش نژادی در آمریکا شد گروه‌های افراطی سفید پوست روز یکشنبه در پایتخت آمریکا بار دیگر تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی گراهای افراطی سفیدپوست که روز یکشنبه قصد برگزاری تظاهرات در شهر واشنگتن را داشتند، به علت تعداد معدود شرکت کنندگان حاضر توسط نیروهای پلیس اسکورت شدند و محل برگزاری تظاهرات را ترک کردند.

بر اساس این گزارش، شبکه سی بی اس اعلام کرده است که حدود 15 تا 20 نفر از ملی گراهای سفید پوست که در تظاهرات شرکت کرده بودند توسط نیروهای پلیس از پارک لافایت واشنگتن اسکورت شدند.

صدها نفر از معترضان نژادپرستی در اطراف محل تظاهرات سفیدپوستان افراطی تجمع کرده بودند.

جیسون کسلر برگزار کننده این تظاهرات پیش از این برآورد کرده بود که بیش از 100 تا 400 نفر در این تظاهرات شرکت خواهند کرد. ولی تعداد شرکت کنندگان در این تظاهرات بسیار کمتر از پیش بینی وی بود و پلیس این افراد را به خارج از پارک لافایت واشنگتن هدایت کرد.

سفیدپوستان افراطی قصد داشتند در سالگرد حوادث خشونت آمیز شالوتزویل تظاهرات کنند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز شنبه با انتشار توئیتی اعلام کرد که همه نوع نژادپرستی و اقدامات خشونت آمیز را محکوم می کند.

ترامپ سال گذشته پس از حوادث خشونت بار شارلوتزویل هر دو طرف یعنی سفیدپوستان افراطی و مخالفان نژادپرستی را به خاطر اتفاقات این شهر محکوم کرده بود.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین

تداوم برخوردهای خصمانه با حامیان مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان خشم این دسته از مردم دنیا را بیش از پیش برانگیخته است.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی