Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس تفاهم‌نامه امضاء شده قرار است منابع موردنياز پروژه‌هاي در حوزه‌هاي گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع‌دستي از محل صندوق توسعه ملي با عامليت بانک‌هاي سپه، پارسيان و گردشگري تأمين شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، براي اجراي طرح اشتغال فراگير در بخش گردشگري ميراث فرهنگي و صنايع‌دستي تفاهم‌نامه همکاري مشترک بين روساي سازمان‌هاي برنامه‌وبودجه کشور و گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع‌دستي و رئيس صندوق توسعه ملي کشور در محل سازمان برنامه‌وبودجه کشور امضاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جلسه امضاي اين تفاهم‌نامه ضمن قدرداني از عملکرد بانک سپه در کمک به توسعه حوزه گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع‌دستي، اين بانک به‌عنوان يکي از بانک‌هاي عامل در اختصاص منابع موردنياز طرح‌هاي اين حوزه از محل منابع صندوق توسعه ملي انتخاب شد.
بر اساس تفاهم‌نامه امضاء شده قرار است منابع موردنياز پروژه‌هاي در حوزه‌هاي گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع‌دستي از محل صندوق توسعه ملي با عامليت بانک‌هاي سپه، پارسيان و گردشگري تأمين شود.
تفاهم‌نامه اشتغال گسترده و پايدار در قالب 8هزار پروژه شهري و روستايي در بخش‌هاي ميراث فرهنگي گردشگري و صنايع‌دستي اجرا خواهد شد و در فاز اول 156هزار فرصت شغلي ايجاد مي‌کند و در فاز دوم اين تعداد به 190هزار فرصت شغلي افزايش مي‌يابد.
در مراسم امضاي تفاهم‌نامه مشترک بين سازمان‌هاي برنامه‌وبودجه ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي و صندوق توسعه ملي مديرعامل بانک سپه ضمن تاکيد بر اهميت بخش گردشگري در توسعه کشور، تصريح کرد: بانک سپه سال‌هاي اخير عملکرد مطلوبي در کمک به توسعه اين بخش داشته و حدود 90درصد طرح‌هاي که به اين بانک معرفي‌شده را تأمين مالي کرده است و به خاطر اين کارکرد خوب به‌عنوان بانک عامل در اين تفاهم‌نامه انتخاب شد.
محمدکاظم چقازردي به قدمت نزديک به يک قرن سابقه، گستردگي شعب و برخورداري از کارکنان و مديران متعهد و متخصص بانک سپه اشاره کرد و افزود: در سال‌هاي اخير ظرفيت‌سازي مطلوبي در اين بانک صورت گرفته و ما توانسته‌ايم در کمک به طرح‌هاي مختلف دولت نظير؛ پشتيباني از بنگاه‌هاي کوچک و متوسط موفقيت قابل‌توجهي داشته باشيم.
رييس هيات‌ مديره بانک سپه ضمن اعلام آمادگي اين بانک براي اجراي تفاهم‌نامه امضاءشده بين سازمان‌هاي يادشده، خاطرنشان کرد: تامين مالي پروژه‌هاي حوزه صنايع‌دستي، ميراث فرهنگي و گردشگري از منابع صندوق توسعه ملي و منابع داخلي بانک بر متنوع شدن پرتفوي بانک کمک خواهد کرد. وي يادآور شد: پروژه‌هاي مهم و تأثيرگذاري در کشور از طريق منابع صندوق توسعه ملي با عامليت بانک سپه و منابع داخلي اين بانک عملياتي شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از مرمت و ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، مرتضی صفری با اعلام خبر آغاز مرمت مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه اظهار کرد: مرمت بخشی از نمای ضلع غربی و مرمت و ساماندهی نمای ضلع شمالی مسجد یوردشاهی ارومیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این اقدامات زیر نظر کارشناسان مرمت و معماری این اداره‌کل انجام می‌شود، افزود: علاوه بر اقدامات مرمتی، تابلوها و مبلمان نامتناسب جلوی مسجد یوردشاهی نیز جمع‌آوری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: مسجد یوردشاهی یک بنای تاریخی متعلق به دوره قاجار بوده و در سال‌های گذشته نیز اقدامات مرمتی از جمله اندودبرداری و اجرای نمای آجری ضلع غربی در این مسجد انجام شده است.

صفری ساماندهی بناهای تاریخی خیابان امام خمینی (ره) ارومیه را از اولویت‌های نخست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی دانست.

کد خبر 751583

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • جشنواره گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند