Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:09:00 GMT

انتشار ۳ رمان برای نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۸۱۰۲

انتشار ۳ رمان برای نوجوانان

ترجمه رمان‌های «باغبان شب» نوشته جاناتان آکسیِر و «عصر حجر پرخطر» و «سلحشوران سیاه و دژهای دودزده» نوشته تری دیری برای نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، رمان «باغبان شب» نوشته جاناتان آکسیِر با ترجمه ثمین نبی‌پور در ۴۰۸ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۸هزار تومان  در نشر افق منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: باید آرزوی بهتری می‌کردی!

کیپ پیراهن خواب را روی سرش کشید و گفت: «خیلی قدبلند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه لباس‌هاش سیاه بودند و یک کلاه بلند سیاه داشت. دوباره نگاه کردم... اما رفته بود.»

مالی به برادرش گفت: «احتمالا یک نگاه به قیافه‌ات انداخته و از ترس زده به چاک!»

کیپ به او پیله کرد: «شوخی نمی‌کنم. اینجا یک ایرادی داره. خودت که دیدی همه‌شون چقد رنگ پریده‌اند. طبیعی نیست.»

«باغبان شب» به سرعت در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و کتاب برگزیده وب‌سایت آمازون (۲۰۱۴) و برگزیده انجمن کتابخانه‌های آمریکا (۲۰۱۵) شد.

جاناتان آکسیِر مدرس داستان‌نویسی خلاق و ادبیات کودک است و به گفته خودش برای بچه‌های عجیب و غریب داستان‌های عجیب و غریب می‌نویسد.

 همچنین کتاب «عصر حجر پُرخطر» نوشته تری دیری با ترجمه پیمان اسماعیلیان با تصویرگری مارتین براون از مجموعه «تاریخ ترسناک» در ۱۲۸ مصور با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۰هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: تاریخ با تکه‌های زشت جاافتاده‌اش!

«عصر حجر پرخطرن مثل گُرز بر سرتان می‌خورد و شما را به روزگاری بازمی‌گرداند که انسان‌ها در غاز زندگی می‌کردند، حیوانات وحشی را شکار می‌کردند و هرگز اسمی از آداب معاشرت نشنیده بودند.

حالا آیا می‌خواهید بدانید که:

انسان‌های عصر حجر به جای کاغذ توالت از چه‌چیزی استفاده می‌کردند؟

چرا سوراخ کردن جمجمه برای سردرد مفید است؟

در عصر حجر چگونه مومیایی درست می کردند؟

پس کتاب را بخوانید تا درباره نئاندرتال‌های زشت و بدجنس و دیوارنگاری‌های عجیب غارها اطلاعات باورنکردنی زیادی به دست آورید، بخوانید تا به حقیقت عصر حجر پی ببرید و ببینید دانشمندان بیچاره با مدفوعات آن دوره چه‌ها که نمی‌کردند.

تاریخ هرگز این‌چنین ترسناک نبوده است.

دیگر رمان چاپ‌شده در انتشارات افق، کتابی از مجموعه «تاریخ ترسناک» با عنوان «سلحشوران سیاه و دژهای دودزده» نوشته تری دیری است که با ترجمه پیمان اسماعیلیان با تصویرگری فیلیپ ریو  در ۱۷۶ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۴هزار تومان راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: تاریخ حال به‌هم‌زن‌تر از همیشه!

«سلحشوران سیاه و دژهای دودزده» شما را به روزگار جوانمردی و عیاری بازمی‌گردانند، روزهایی که آن‌ها با زره‌ها و جوشن‌های براقشان، سلاح می‌کشیدند و دشمن را مثل برگ به زمین می‌ریختند و بعد هم رعیت‌ها جنازه‌ها را از پشت سر جمع می‌کردند.

حالا آیا می‌خواهید بدانید که:

چرا سلحشوری بازیگوش انگشت خودش را قطع کرد؟

کار کثیف و حالم به‌هم‌زن مسئول تخلیه چاه چه بود؟

آبریزگاه‌های تهوع‌آور دژها چگونه بودند؟

پس کتاب را بخوانید تا بدانید که در سیاهچال‌های وحشتناک چه می‌گذشت و جنگجویانِ صلیبیِ جنایتکار چه می‌کردند، بخوانید تا از کارِ اشباح شب‌رو و معروف‌ترین سلحشور دنیا، سنت جرج، سر در بیاورید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تاریخ ترسناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟