Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم استقبال از تیم های شرکت کننده نیروی زمینی سپاه در مسابقات نظامی جهان اظهار داشت: در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ کشورهای قدرتمندی شرکت کردند که یک میدان مسابقه مهمی است. ما در سه سال گذشته در مسابقات شرکت کننده بسیار خوبی بودیم و در دو سال گذشته جز ۳ تیم برتر جهان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم مقام بالاتری کسب کنیم و ملت ایران به جایگاه واقعی خود در این مسابقات برسد. این نیروها ۲۱ نفر از بهترین نیروهای نزسا بودند که زبده ترین ها در این مسابقات حضور یافتند و نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد : ما باید زیر ساخت های قوی تری ایجاد کنیم تا بتوانیم در حوزه نفربر و دریایی در مکان اول قرار بگیریم‌.

سردار کوه مره ای سرپرست تیم اعزامی به مسابقات جهانی روسیه نیز عنوان داشت : این مسابقات از سال ۲۰۱۳ این مسابقات آغاز شده و ما از سال ۲۰۱۵ ما شرکت کردیم. این دوره از مسابقات در ۲۹ رشته برگزار شد که تیم نفربر زرهی نیروی زمینی سپاه در جایگاه سوم قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: بچه ها امسال نسبت به سال گذشته در جایگاه بهتری قرار گرفتند و برآیند نتایج خوب بود.

سردار کوه مره ای تاکید کرد : بعضی کشورها مثل روسیه و چین با تجهیزات خودشان در مسابقات شرکت کردند و ما با تجهیزات کشور میزبان مسابقه دادیم. علاوه بر این تمرین خوبی قبل از مسابقات داشتیم و نتیجه آن نیز قابل قبول بود.

سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی روسیه ادامه داد: بازتاب پیروزی ایران در کشورهای مختلف قابل قبول بود و امیدواریم در سال آینده مقام های بهتری را نیز بدست آوریم.

انتهای پیام/

156 / 156 نیروی زمینی سپاه مسابقات نظامی جهان روسیه سردار علی اکبر پورجمشیدیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه مسابقات نظامی جهان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد