Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:05:55 GMT

زلزله ۳.۴ ریشتری امیریه دامغان رالرزاند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۸۴۴۳

زلزله ۳.۴ ریشتری امیریه دامغان رالرزاند

حسین  حاجی بگلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید خبر زلزله ۳.۴ ریشتری امیریه، با ابراز اینکه این زمین‌لرزه خوشبختانه خسارتی در بر نداشته است، افزود: این زلزله در ساعت هشت و ۳۲ دقیقه و ۴۲ ثانیه صبح و در عمق هفت کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اعزام اکیپ های ارزیابی و امدادی به منطقه امیریه دامغان، تصریح کرد: طی روز گذشته هم زلزه‌ای به قدرت ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ ریشتر این محدوده را لرزانده بود ولی گزارشات واصله از عدم بروز خسارت خبر داده‌اند.

معاون فرماندار دامغان این زمین‌لرزه را در موقعیت جغرافیایی با عرض شمالی ۳۶.۶۹ درجه و طول شرقی ۵۴.۹۶ درجه ذکر کرد و افزود: این زلزله در ۱۹ کیلومتری امیریه، ۲۱ کیلومتری بسطام و ۲۸ کیلومتری شاهرود به وقوع پیوسته است.

کد خبر 4373172

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند