Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت سدهای لرستان، اظهار داشت: برای ساختمان و شبکه آبیاری و زهکشی «کاکارضا» چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ردیف اعتباری در نظر گرفته شد که از این میزان دو میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برای سد «زیبا محمد» خرم آباد پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب در نظر گرفته شد که از این میزان یک میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد، گفت: برای سد «مخملکوه» نیز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شد که از این میزان سه میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به اینکه برای سد «شهید بروجردی» سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شد که از این میزان دو میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد، گفت: این میزان از منابع عمومی دولت اختصاص پیدا کرده و هشت میلیارد تومان نیز از محل تبصره ۱۹ برای این سد اختصاص پیدا کرده است.

میرزایی با بیان اینکه برای سد «تاج امیر» نورآباد سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سال ۹۷ اعتبار در نظر گرفته شد که از این میزان یک میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است، ادامه داد: هیچ کدام از این سدها و پروژه ها تا پیش از این اعتباری نداشتند.

وی، بیان داشت: عملیات اجرایی سد «تاج امیر» از مرداد ماه ۹۵ آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه عملیات اجرایی در این سد تعطیل نشده اما مقداری فعالیت در آن کمتر شده است، گفت: در حال حاضر این سد ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اینکه به لحاظ مالی تقویت شود هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سد «ایوشان» که در سال های گذشته برای ما کار کرده بودند و از ما طلب داشتند به قرارگاه خاتم پرداخت کردیم تا در سد «تاج امیر» به کار گرفته شود و فعالیت بیشتر شود.

میرزایی، گفت: این سد تعطیل نیست و مقداری فعالیت در آن کمتر شده و با رایزنی های صورت گرفته با قرارگاه خاتم در روزهای آینده به طور مجدد فعالیت آنها مضاعف می شود.

وی با اشاره به سد «کمندان» ازنا، عنوان کرد: هدف از اجرای این سد تامین آب شرب دو شهر ازنا و الیگودرز و همچنین تامین آب کشاورزی حدود چهار هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی کشاورزی ازنا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، گفت: پروژه ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به صورت دو شیفت کار می کند.

کد خبر 4373170

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا میرزایی سدسازی شرکت آب منطقه ای لرستان روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

امیر جعفری از سیدحسین حسینی حمایت کرد.

طرفداری | امیر جعفری استوری جدیدی را منتشر کرد.

محرومیت سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی با واکنش ها و حمایت های زیادی از سوی اهالی فوتبال مواجه شده و حالا امیر جعفری که جزو بازیگران استقلالی سینما است هم یک استوری برای حمایت از کاپیتان تیمش منتشر کرده است:

حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • عکس| آخرین تصویر دیده شده از امیر تتلو در دادگاه
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم