Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال الدحیل قطر قرار است تا در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال آسیا برابر تیم پرسپولیس ایران که یکی از ۲ نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات‌ها است، قرار گیرد.

حضور تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به زمانی است که نامش هنوز لخویا بوده و برابر تیم پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فصل ۲۰۱۷ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پرسپولیس در این دیدار توانسته بود لخویا را با نتیجه یک بر صفر شکسته دهد و تا مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

الدحیل قطر این فصل را طوفانی آغاز کرده و توانسته تمامی دیدار هایش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم پیروزی ۱۰۰ درصدی در کارنامه خود ثبت کرده و با میانگین نمره ۷/۰۷ بهترین تیم فوتبال غرب آسیا است که در این مسابقات حضور دارد.

تیم الدحیل قطر، لیگ ستارگان قطر را درنوردیده و دیگر هیچ سختی برای قهرمانی در این لیگ ندارد. تنها باخت الدحیل در سال‌های اخیر لیگ ستارگان قطر مربوط به ۲ فصل گذشته است.

حالا این شیاطین سرخ قطری در روز‌های نزدیک دیدار خود برابر تیم پرسپولیس ایران حریف خود، تیم فوتبال الخور را توانسته ۶ تایی کرده و با ۹ گل زده در رده دوم جدول لیگ فوتبال قطر قرار گیرد و به نوعی به دنبال انتقام از نماینده فوتبال ایران باشد. اولین دیدار تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷است.

بیشتر بخوانید:دلیل حضور حقیقی در باشگاه پرسپولیس مشخص شد

انتهای پیام/

غول سرخ قطری به دنبال انتقال از پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

کد خبر 6097675

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)