Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از رشد موفقیت های دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور سراسری ۹۷ خبر داد و گفت: این دانش آموزان ۲۱۱ رتبه دو رقمی و سه رقمی را کسب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: دانش‌آموزان استان کرمانشاه در کنکور سراسری امسال رتبه‌های قابل قبولی را در رشته‌های مختلف دانشگاهی کسب کردند که در مقایسه با آمار سال گذشته از نظر شاخص‌های کمّی و کیفی، پیشرفت چشمگیری داشتند که رشد کمی رتبه‌های برتر ۲ رقمی و ۳ رقمی گواه این مدعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش تمام فرهنگیان که برای موفقیت فرزندان این استان زحمت کشیده‌اند، افزود: طبق آمار، در کنکور سراسری سال ۹۷ دانش‌آموزان استان کرمانشاه توانستند ۲۷ رتبه ۲ رقمی و ۱۸۴ رتبه سه رقمی را کسب کنند که نسبت به کنکور سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

یزدان‌پناه گفت: تمام تلاش آموزش و پرورش استان کرمانشاه این است که راه رسیدن به موفقیت را به دانش‌آموزان را فراهم کند و برای رسیدن به این مهم، همکاران ما در همه مراحل همراه و هم‌گام فرزندان و خانواده‌های آنان هستند تا راه موفقیت این عزیزان هموارتر شود و امیدواریم شاهد درخشش بیش از پیش دانش‌آموزان استان کرمانشاه در میادین مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و... باشیم.

مدیرکل آموزش و پروش استان کرمانشاه بیان داشت: امید رستم آبادی دانش‌آموز کنگاوری در رشته‌ ریاضی فیزیک توانست رتبه یک منطقه‌ای و ۱۳ کشوری را کسب کند همچنین سیدسپهر میربیگی دانش‌آموز ناحیه یک کرمانشاه نیز رتبه یک ایثارگران کشور و ۲۵ منطقه را از آن خود کرد. 

به گفته یزدان پناه، بیشترین درصد قبولی دانش آموزان در کسب رتبه‌های برتر به رشته‌ علوم تجربی و سپس ریاضی فیزیک اختصاص دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح

دریافت 12 MB کد خبر 6081003

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح