Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف هماهنگی درخصوص موارد مربوط به سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، نشست هم‌اندیشی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صبح امروز در سالن اجتماعات آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم ‍پزشکی تهران با حضور عباس عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با هدف هماهنگی در خصوص موارد مربوط به سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت و ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری مطلوب مسابقات برگزار می‌شود و مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی مسائل و مشکلات مربوط به دانشگاه‌های خود درباره این رویداد را با مسئولان ستادی درمیان می‌گذارند.

‍تبادل نظر درباره مسائل جاری تربیت‌بدنی و نحوه برگزاری المپیادها و مسابقات و همچنین ارائه طرح پیشنهادی برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل (خارجی) از دیگر محورهای برگزاری این نشست یک روزه است.

ارائه شیوه‌نامه مربوط به فعالیت‌های ورزش همگانی در برنامه عملیاتی و همچنین برگزاری مراسم قرعه‌کشی سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت از دیگر برنامه‌های محوری این نشست است.

در این مراسم عطوف، دقایقی در خصوص میزبانی تبریز در المپیاد قهرمانی وزارت بهداشت و همچنین ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری مطلوب این المپیاد به ایراد سخن خواهد پرداخت.

همچنین جمالی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این نشست یک روزه درباره مسائل مربوط به میزبانی، اسکان و پذیرش شرکت‌کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/4007

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اینمرحله از  المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.
علی صدر افزود: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد محل برگزاری این آزمون است.

به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند مرداد امسال در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد