Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع سبزی منجمد در میادین میوه و تره بار به شرح زیر است:    آخرین قیمت اقلام اساسی را اینجا ببینید.   انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار عید گیلان با ۱۲۰ اکیپ/ عرضه ۵۰۰ تنی مرغ و گوشت منجمد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از نظارت بر بازار توسط ۱۲۰ اکیپ بازرسی متشکل از کارشناسان صمت و جهاد کشاورزی و بسیج اصناف خبر داد و عنوان کرد: این اکیپ ها از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر استان فعال شده اند.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گردشگرپذیری استان گیلان و افزایش جمعیت در ایام مختلف سال به ویژه عید نوروز، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم آرامش را در بازار حاکم کنیم، تامین کالاهای اساسی را از ماه های قبل در ستاد تنظیم بازار استان تدارک دیده ایم.

وی با بیان اینکه کالاهای پرمصرف استان به ویژه در ماه رمضان و عید نوروز تامین شده است، افزود: ذخایر استراتژیک استان تا سه ماه و نیم آینده در انبارها و سردخانه ها موجود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از نظارت بر بازار توسط ۱۲۰ اکیپ بازرسی متشکل از کارشناسان صمت و جهاد کشاورزی و بسیج اصناف خبر داد و عنوان کرد: این اکیپ ها از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر استان فعال شده اند و در صورت عدم رعایت قیمت های مصوب، برخورد قانونی با متخلفین صورت می گیرد.

محمدی از تشدید نظارت ها در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۹ اکیپ ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان نیز نظارت بر بازار را دنبال می کنند.

وی هدف از تامین و توزیع میوه شب عید را تنظیم بازار دانست و اضافه کرد: بنای سازمان جهاد کشاورزی ورود به بازار نیست، اما اگر ناترازی در بازار ایجاد شود و افزایش قیمت داشته باشیم، از ظرفیت کالاهای تنظیم بازاری همچون میوه شب عید استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۲۰۰ تن سیب با کیفیت و درجه یک از استان آذربایجان غربی تهیه و در سردخانه های استان ذخیره شده است، ادامه داد: همچنین ۱۸۰ تن مرکبات را از باغداران استان خریداری کردیم؛ قیمت میوه شب عید در کمیته قیمت گذاری و متناسب با بازار تعیین می شود و لذا متغیر خواهد بود، اما در مجموع ۱۵ تا ۲۰ درصد پایین تر از قیمت بازار است.

وی از توزیع خرمای با کیفیت نیز در نمایشگاه های نوروزی استان خبر داد و بیان کرد: قیمت خرما نیز ۱۵ درصد پایین تر از قیمت مصوب است.

محمدی با بیان اینکه ۶۶ غرفه عرضه میوه شب عید در سراسر استان تدارک دیده شده است، عنوان کرد: ۵۱ غرفه در شهرستان ها و مابقی در دهستان ها برپا شده؛ البته ۱۰ غرفه مربوط به ۱۰ شهرستان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی استان برای تامین پروتئین استراتژیک مرغ، یادآور شد: بیش از ۷۵ درصد تولید مرغ در استان زنجیره ارزش بوده و شاهد ثبات در جوجه ریزی هستیم؛ گیلان استان معین تامین مرغ بوده و لذا در نوروز گذشته به صورت روزانه ۷۰۰ تا ۷۵۰ تن مرغ گرم را وارد بازار کردیم که امسال نیز ادامه دارد.

وی قیمت مصوب مرغ را برای آرامش بازار همان ۸۰ هزار تومان دانست و از مردم خواست هرگونه عرضه با قیمت بالاتر را از طریق شماره ۱۲۴ گزارش دهند و تصریح کرد: نظارت هوشمند از طریق سامانه ستکاوا نیز انجام می شود.

محمدی با اشاره به تامین بخشی از نیاز گوشت از خارج از استان، تاکید کرد: قرار شد از محل گوشت های وارداتی، در استان توزیع داشته باشیم؛ تاکنون ۱۰۰ تن گوشت منجمد را از طریق شرکت پشتیبانی امور دام وارد استان کردیم که تاکنون ۳۵ تن آن در فروشگاه ها و نمایشگاه های نوروزی توزیع شده است.

وی همچنین از تامین ۴۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۶۵۷۰۰ تومان خبر داد که در حال توزیع در نمایشگاه های نوروزی بوده و تاکنون ۵۰ تن آن توزیع شده و بیان کرد: مردم از طریق کالابرگ الکترونیکی نیز می توانند اقدام به تامین مرغ منجمد کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ذخایر استراتژیک استان شامل شکر و روغن را نیز مناسب دانست و اظهار کرد: با تاکید استاندار گیلان، در خروجی شهرهای گردشگری از جمله رشت، نمایشگاه های کشاورزی و صنایع دستی جهت رونق بازار برپا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم
  • آغاز فعالیت غرفه‌های تنظیم بازار شب عید در کرمان
  • گوشت و مرغ سفره عید رسید
  • کدام یک از گوشی‌های ارزان بازار ایران برای شما مناسب است؟
  • قیمت گوشت قرمز در استان سمنان گران نشده است
  • فاصله عجیب قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروهای داخلی | قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در استان
  • اقلام اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار عید گیلان با ۱۲۰ اکیپ/ عرضه ۵۰۰ تنی مرغ و گوشت منجمد