Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا تصویر دستکاری شده را در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار داد که به دروغ در آن میزان محبوبیت پدرش را 10 درصد بالاتر از میزان واقعی آن (40 درصد) نشان می‌داد.

ایران آنلاین /پسر رئیس‌جمهور آمریکا تصویر دستکاری شده از میزان محبوبیت پدرش در اینستاگرام قرار داد که موجب واکنش گسترده کاربران فضای مجازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌ها هزار نفر از کاربران اینستاگرام تصویر فتوشاپ شده پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مشاهده کردند، پیش از آنکه تصویر محبوبیت جعلی او روز جمعه بعدازظهر از روی صفحه اینستاگرام پسر ترامپ حذف شود. تصویر مذکور یک تصویر از یکی از برنامه‌های شبکه خبری سی ان ان بود، که اوایل این هفته پخش شده بود و در آن تلاش شده بود تا ادعای ترامپ درباره اینکه میزان محبوبیت او از باراک اوباما، همتای پیشین او در این مرحله از ریاست جمهوری‌اش بالاتر است، را مورد تائید قرار دهد.

تصاویر جعلی پسر ترامپ از محبوبیت پدرش

در تصویر گرفته شده از برنامه اصلی شبکه سی ان ان، جان کینگز، مجری خبری این شبکه را در حال توضیح تصویر میزان محبوبیت ریاست جمهوری موسسه گالوپ میان ترامپ و اوباما نشان می‌داد. اگر چه در این تصویر ترامپ در موضوع کسری بودجه، نرخ اشتغال و  میزان تولید ناخالص داخلی عملکرد بهتری نسبت به سلف خود داشته، اوباما همچنان هم در رتبه بندی میزان محبوبیت بالاتر از رئیس جمهور فعلی آمریکا قرار داشت. در این تصویر میزان محبوبیت ترامپ 40 درصد در مقایسه با 45 درصد اوباما در همان دوره زمانی از ریاست جمهوری‌اش بود.

تصویر اصلی اعلام میزان محبوبیت ترامپ در سی‌ان‌ان

اما در تصویر دستکاری شده پسر ترامپ به نظر می‌رسد کسی بر روی قسمت میزان محبوبیت 40 درصد شبکه سی ان ان، عدد 50 درصد را برای ترامپ نوشته باشد و همین باعث شد که کاربران رسانه جتماعی اینستاگرام بار دیگر شروع به اشتراک‌گذاری این تصویر در فضای مجازی کردند.

تصویر جعلی پسر رئیس جمهور آمریکا به اندازه‌ای تاثیرگذار نبود که بتواند کاربران اینستاگرام را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از کابران فضای مجازی دریافتند 50 درصد محبوبیت ترامپ در این تصویر، با 40 درصد در فرمت شبکه سی ان ان مغایرت دارد. همچنین بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد پس زمینه مربوط به بخش میزان محبوبیت ترامپ دارای رنگ متفاوتی نسبت به سایر بخش‌ها است و رقم 40 درصد محبوبیت اصلی ترامپ همچنان از زیر 50 درصد محبوبیت جعلی او مشخص بود.

دونالد ترامپ جونیور بعد از این ادعا کرد درباره جعلی بودن خبری که او در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشته، اطلاعی نداشته است.

برخی کاربران اینستاگرام درباره این عکس نوشتند جونیور یک تصویر فتوشاپ شده از میزان محبوبیت جعلی و ساختگی پدرش را در صفحه خود قرار داده تا نشان دهد محبوبیت ترامپ بالاتر از اوباما است.

پیش از این نیز ترامپ مدعی شده بود محبوب‌ترین رئیس جمهور جمهوری‌خواه است و میزان محبوبیت او بالاتر از آبراهام لینکلن، اولین رئیس جمهوری جمهوری‌خواه آمریکاست؛ این در حالی است که در زمان لینکلن هیچ نظرسنجی‌ رسمی برگزار نشده بود.

در همین حال، چندی پیش مرکز تحقیقات پیو در گزارشی اعلام کرد اوباما در صدر فهرست محبوب‌ترین روسای جمهور آمریکا قرار دارد.  / باشگاه خبرنگاران

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت

به گزارش قدس آنلاین، رابرت دنیرو در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «از تحقیرکردن او خسته شده‌ام... او واقعا و حقیقتا یک آدم بیمار است.»
این بازیگر در پاسخ به پرسشی درخصوص تمایل او به بازی در نقش ترامپ، صریحا گفت که هرگز این کار را انجام نخواهد داد، زیرا رئیس‌جمهور سابق حتا یک «ویژگی مثبت» نیز ندارد.او سپس حامیان ترامپ را نشانه گرفت و گفت: «فکر نمی‌کنم آنها متوجه باشند که اگر او خدانکرده دوباره رئیس جمهور شود، چقدر خطرناک است. فکر می‌کنم آنها واقعا درک نمی‌کنند. از منظر تاریخی، در آلمان نازی این اتفاق در مورد هیتلر افتاد. او را جدی نمی‌گرفتند. شبیه دلقک‌هاست. مثل یک ابله رفتار می‌کند. [بنیتو] موسولینی همین‌طور.»

این بازیگر ٨٠ ساله چشم‌انداز خود از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را نیز ارائه داد. «بلبشویی فراتر از تصور ما به وقوع خواهد پیوست.»«مسئله درست و غلط است. این مرد یک هیولاست. فراتر از اشتباه است. تقریباً شبیه این است که می‌خواهد وحشتناک‌ترین کارهایی را که به ذهنش می‌رسد، انجام دهد... تا کفر ما را درآورد؟ نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم ولی خیلی ترسناک است.»دنیرو در پایان مستقیما ترامپ و هیتلر را کنار هم نشاند و گفت: «...وقتی بچه بودم می‌گفتم هیتلر یک کابوس است. [در آمریکا] هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. اما اکنون ممکن به نظر می‌رسد.»

در طول چهارسال ریاست جمهوری ترامپ، سیاست‌ها و رفتارهای وی یکی از مواردی بود که در نطق‌های برندگان و مجریان جشنواره‌ها و مراسم‌های سینمایی معمولا مورد انتقاد قرار می‌گرفت.دنیرو یکی از هنرمندانی است که چندین مرتبه به ترامپ حمله کرده است. این هنرپیشه مطرح هالیوود در مصاحبه‌ای در دسامبر ۲٠۱٧ با روزنامه نیویورک تایمز او را فردی «بی‌مقدار و عوضی» خوانده بود. او هم‌چنین در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت در سال ۲٠۱٩، گفته بود که ترامپ تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد و آن این است که «رئیس» باشد و نسبت به خطرات انتخاب وی به عنوان رییس‌جمهور آمریکا هشدار داده بود.براساس آخرین نظرسنجی‌ها، بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات، فاصله بسیار کمی با ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه، دارد و حتی در برخی از این نظرپرسی‌ها از رقیب خود عقب‌تر است. سیاست‌های بایدن درخصوص جنگ اکراین و غزه و همچنین مسائل اقتصادی، نارضایتی‌های عمیقی در جامعه آمریکا پدید آورده و پایگاه اجتماعی مرد شماره یک کاخ سفید را متزلزل ساخته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد