Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:51:24 GMT

۵ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۹۴۱۲

۵ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

غلامرضا جهان تیغ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست واحد محیط بانی طارم سفلی در حین گشت وکنترل و اجرای قوانین و مقررات شکار و صید موفق به دستگیری ۳ نفر شکارچی متخلف در این منطقه شدند.

فرمانده یگان محیط زیست استان قزوین افزود: از متخلفان تعداد سه قبض سلاح «۵ تیر، دلول و تک لول» و لاشه ۵ قطعه کبک و مقادیری ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان تیغ اضافه کرد: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین نیز طی پایش واحدهای پرنده فروشی موفق به کشف و ضبط یک بهله دلیجه شدند که به صورت غیر مجاز در یک مغازه پرنده فروشی نگهداری می شد.

جهان تیغ در پایان گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان به ‌صورت شبانه‌روزی مشغول گشت و کنترل در مناطق مختلف استان هستند تا در صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفان برخورد لازم را انجام دهند و قطعا از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نخواهد شد.

کد خبر 4373219

منبع: مهر

کلیدواژه: شکارچی محیط زیست قزوین روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان قزوین گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۵۸ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ۶ شهرستان استان تخریب شد.

مهدی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته طی یک اقدام هماهنگ و با حضور کارکنان امور اراضی شهرستان‌های قزوین، بویین‌زهرا، تاکستان، البرز، آوج و آبیک و پس از هماهنگی قضائی و با مشارکت دستگاه‌های مسئول به‌ویژه شهرداری و راهداری تعداد ۵۸ مورد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز که در روزهای اخیر و تعطیلات نوروزی شناسایی شده بود قلع و قمع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۱ درصد از اراضی کشاورزی سطح کشور قابلیت زراعت و کشاورزی دارد، از شهروندان درخواست داریم از تغییر غیر مجاز کاربری اراضی جدا خودداری کرده و یگان حفاظت امور اراضی استان را در حفاظت و صیانت از زمین‌های کشاورزی یاری کنند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان قزوین با بیان اینکه برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروزی تشدید خواهد شد، ادامه داد: شماره تماس ۱۳۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی است.

کد خبر 740067

دیگر خبرها

  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد