Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: رزمایش الی بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند

جواد کریمی ثابت، دبیر کنفرانس بین المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره هدف برگزاری این کنفرانس گفت: این اولین کنفرانس بین المللی در حوزه علوم و فنون هسته‌ای است که بعد از برگزاری بیست ونهمین دوره برگزاری کنفرانس ملی انجمن هسته‌ای با حمایت‌ها و پیشنهاد سازمان انرژی اتمی تصمیم گرفت که این کنفرانس را در ۱۷ اردیبهشت امسال برگزار کند.

وی افزود: استقبال خوبی و دور از انتظار از این کنفرانس به عمل آمد، در این کنفرانس بیش از ۵۰۰ مقاله دریافت کردیم که بعد از داوری‌های بسیار دقیق در حدود ۴۲۰ مقاله پذیرفته شد.

کریمی ثابت خاطر نشان کرد: از این حدود ۴۰۰ مقاله ۸۰ مورد به صورت ارائه شفاهی خواهد بود و بقیه موارد در قالب ارائه به صورت پوستر خواهد بود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۶ میزگرد تخصصی با حضور بیش از ۸۰ صاحب نظر حوزه‌های مربوطه برگزار خواهد شد که تمامی حوزه‌های مورد علاقه سازمان، دانشگاه هاو ... ر پوشش می‌دهد، همچنین از ۵ قاره به صورت حضوری و مشارکت مجازی در نظر داریم.

دبیر کنفرانس بین المللی صنعت هسته‌ای گفت: این کنفرانس از نظر وسعت و افراد شرکت کننده بی سابقه است و در سه روز و در ۴ سالن به صورت پیوسته برنامه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان