Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:12:59 GMT

نکند کاری کنیم که سبب افسردگی امام زمان(عج) باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۹۵۰۶

نکند کاری کنیم که سبب افسردگی امام زمان(عج) باشد

نمی توانیم ما لفظاً بگوییم ما زیر پرچم ولی عصر عجل الله تعالی فرجه هستیم و عملاً توی آن مسیر نباشیم... نکند خدای نخواسته از من و شما و سایر دوستان امام زمان عجل الله تعالی فرجه یک وقت چیزی صادر بشود که موجب افسردگی امام زمان(عج) باشد.

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان، انتظار واقعی ویژگی هایی دارد چنان که امام خمینی(ره) می فرماید: من خوف دارم کاری بکنیم که امام زمان(عج) پیش خدا شرمنده بشود (و ملائکه بگویند) اینها شیعه تو هستند این کار را می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توانیم ما لفظاً بگوییم ما زیر پرچم ولی عصر عجل الله تعالی فرجه هستیم و عملاً توی آن مسیر نباشیم...

نکند که خدای نخواسته از من و شما و سایر دوستان امام زمان عجل الله تعالی فرجه یک وقت چیزی صادر بشود که موجب افسردگی امام زمان عجل الله تعالی فرجه باشد.

امام خمینی(ره) می فرماید: انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری حضرت حجت –ارواحناه فداء- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

*برگرفته از زبور نور(هزار و یک نکته درباره زندگانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه)

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس دولت خبرگزاری شبستان حسن روحانی عربستان روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران رسانه انتظار فرج امام خمینی ره مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • بیماری که با افسردگی مرتبط است
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی