Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:35:11 GMT

بزرگترین موقوفه بردسکن در آستانه ابطال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۹۵۲۴

بزرگترین موقوفه بردسکن در آستانه ابطال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حمید رضا عبدالله زاده رئیس دادگستری بردسکن افزود: موقوفه یوسف سلطان با 5 هزار هکتار اراضی تصرفی با ورود دادستان مرکز استان و حوزه قضایی شهرستان بردسکن تولیت آن در آستانه ابطال و تمامی اراضی و املاک آن که شامل نوبهار، کدوغن و سعادت آباد است در مرحله صدور رای به نفع دولت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پرونده این موقوفه در شعبه اول حقوقی دادگستری در حال رسیدگی است که تاکنون اراضی نوبهار مربوط به این موقوفه با بیش از 2 هزار هکتار به نفع منابع طبیعی رای صادر شد.
رئیس دادگستری بردسکن با اشاره به رسیدگی پرونده سعادت آباد این موقوفه خبرداد و گفت: با توجه به اینکه املاک سعادت آباد در هسته مرکزی شهر واقع شده است بزودی رای آن به نفع دولت صادر و از تصرف این موقوفه خارج خواهد شد.
عبدالله زاده افزود: پرونده کدوغن این موقوفه در حال آزاد سازی است که توسط کارشناسان در دست بررسی است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حوزه حفظ حقوق بیت المال حوزه قضایی بردسکن توانست در سال گذشته و امسال تاکنون بیشترین آزاد سازی اراضی تصرفی را در سطح استان داشته باشد و آرای آن را به نفع دولت صادر کند.
انتهای پیام//ح. ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس جهانی گردشگری شهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات شرکت نوسازی عباس آباد برگزار شد در این نشست، درباره نقش عباس آباد که تلاش کرده در عرصه گردشگری و فناوری ارتباطی را برقرار کند گفت: شهردار در تدابیر خود اراضی را به عنوان کانون گردشگری نوآوری و فناوری معرفی کرده است. اراضی عباس آباد محمل فضای رسانه در هوشمند سازی و پروژه‌های ملی ویژه علاقه مندان است. در توافق با معاون علمی ریاست جمهوری، یکی از پایگاه‌های اصلی هوشمند سازی در اراضی عباس آباد ایجاد خواهد شد این مکان یکی از ۷ جای کشور است که باید پایگاه‌ها شکل بگیرد.

وی افزود: اراضی عباس آباد یکی از معدود مجموعه‌های خوب تهران هست که توانسته از فضای استارت آپی محیط برای شهر تهران استفاده کند. همچنین از سوی شهردار تهران این اراضی به عنوان دبیرخانه گردشگری شهر تهران معرفی شده است.

وی گفت: اجلاس جهانی گردشگری شهری را برای فروردین ۲۰۲۵ برگزار خواهیم کرد و شهرداری تهران میزبان شهرداران پایتخت‌های شهری در جهان خواهد بود.

حجازی بیان کرد: بعد از سه سال تلاش این میزبانی را به عهده می‌گیریم آن هم در میان هجمه‌های رسانه‌ای که انجام می‌گیرد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد بیان کرد: در فضای نوروزی سه بخش داریم یکی از آنها فضای زیست محیطی است چون فضای سبز و تفریحی اینجا جذاب است. به زودی از فضای ورودی و سبز پل طبیعت رونمایی خواهد شد.

حجازی تصریح کرد: بخش دیگر فضای فرهنگی است. در این فضا بخش میدانی و مجازی را داریم. برنامه عید شرقی را از دوم عید اجرا خواهیم کرد. برگزاری استیج شبانه نیز جزو برنامه‌های ماست. کارناوال شادی و محلی، کارگاه‌های معارف و شعر خوانی و ایستگاه‌های خلاقیت کودکان و افطار ساده ای که توسط خیرین برای دو هزار نفر برپا می‌شود از جمله برنامه‌های بخش فرهنگی است.

حجازی بیان کرد: پرفورمنس های متنوع و ورکشاپ های هنری به ایجاد فضای پرنشاط اراضی کمک می‌کند. برنامه شبهای فیروزه‌ای نیز در این محدوده با همکاری شبکه ۵ سیما برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر برودت هوا اجازه دهد شاید بزرگترین نورافشانی و آتش بازی تهران را در پل طبیعت داشته باشیم. ساعت ۱۲ شب سه شنبه ۲۹ اسفند ماه این نورافشانی انجام می‌شود. برنامه رنگین کمان را هم در اراضی خواهیم داشت تا کودکان را نیز درگیر کند.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های گردشگری برنامه معرفی تورهای چند منظوره را دارد گفت: اولین ایستگاه گردشگری هوشمند را در اراضی عباس آباد برای گردشگران داخلی و خارجی بازگشایی می‌کنیم. البته ۸ نقطه در اراضی عباس آباد ایستگاه گردشگری داریم ولی شاخص ترین آن همین ایستگاه گردشگری هوشمند است. در این ایستگاه بازی‌های تعاملی و معرفی اماکن گردشگری شهر، از طریق ربات ارائه خواهد شد.

حجازی افزود: بخش دیگری که حوزه عباس آباد در آن ورود کرد، کارت گردشگری است. زیرساخت آن برای اراضی عباس آباد انجام شد ولی در آینده به تهران کارت تبدیل خواهد شد تا در قدم اول از اماکن تفریحی و گردشگری عباس آباد بازدید شود. همچنین تورهای متفاوت و مشترک با شهرداری نیز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز ۱۲ فروردین ماه که روز پرچم است مراسمی با حضور شهردار و سفرای کشورهای خارجی داریم همچنین در این ایام مراکزی از جمله گنبد مینا با خدمات جدید در حوزه گردشگری علمی فعالیت می‌کند. بهشت مادران نیز خدمات خوبی را به بانوان می‌دهد. در بخش فضای مجازی نیز با حمایت روبیکا برنامه باغ رمضان با حضور مقامات سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود.

حجازی گفت: از اینترنت اشیا کمک گرفته خواهد شد تا بتوانیم میزان ورود و خروج به اراضی عباس آباد و بازدیدها را ثبت کنیم. حتی جنسیت یا چند بار ورود نیز به کمک آن ثبت خواهد شد.

کد خبر 6057225 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار بردسکن از روند خدمت رسانی به مردم در آستانه نوروز
  • ۳۹ هکتار از اراضی ملی اشنویه رفع تصرف شد
  • برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری/ کارت گردشگری برای اولین بار صادر می‌شود
  • گردشگری هوشمند برای توریست‌های داخلی و خارجی اجرا می‌شود/ بزرگترین نورافشانی تهران در راه است
  • اجلاس جهانی گردشگری شهری برگزار می شود
  • قلع و قمع ۴۴ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی عباس آباد
  • حال و هوای بازار خرم آباد در آستانه عید نوروز
  • جان باختن زوج جوان در حادثه رانندگی محور بردسکن به خلیل آباد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • پارس آباد در آستانه نوروز ۱۴۰۳