Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي واحد همدان گفت: درصد بالايي از دانش آموختگان و فارغ التحصيلان اين دانشگاه وارد بازار کار مي شوند و فرصت هاي شغلي براي آنها فراهم است.

محمود تعجبي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش آموختگان علمي و کاربردي بلافاصله پس از دريافت مدرک مي توانند کارگاهي را راه اندازي و چند تن را مشغول به کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي واحد همدان گفت اضافه کرد: دانش آموختگان دانشگاه علمي و کاربردي سهم قابل توجهي در کمک به توسعه و رونق اشتغال استان دارند.
وي با تاکيد بر اينکه نظام آموزشي مبتني بر مهارت در کشور نيازمند معرفي است گفت: با معرفي صحيح مي توان دانش آموزان را در انتخاب درست مسير زندگي و اشتغال ياري کرد.
تعجبي از آغاز نام نويسي دانشگاه علمي و کاربردي در سازمان سنجش خبرداد و اضافه کرد: چهار هزارو 300 گواهينامه فراغت از تحصيلي از ابتداي سال 96 تا پايان خرداد سالجاري صادر شده است.
وي ادامه داد: دوره هاي علمي و کاربردي اين استان گسترش يافته و بيش از 12 هزار ظرفيت پذيرش دانشجو در 107 کد رشته محل دوره هاي کارداني و 65 کد رشته محل دوره هاي کارشناسي ايجاد شده است.
رئيس دانشگاه جامع علمي کاربردي واحد همدان گفت افزود: براي نخستين بار ايجاد 16 کد رشته جديد متناسب و هم راستا با ماموريت دستگاه هاي متقاضي درخواست شده است.
تعجبي بيان کرد: در حوزه پژوهش و فناوري در 2 سال اخير بيش از 100 عنوان مقاله در گردهمايي ملي و بين المللي و مجله ها ي علمي - پژوهشي توسط اساتيد دانشگاه جامع علمي کاربردي همدان چاپ شده است.
وي اظهار داشت: همچنين 10 عنوان کتاب توسط مراکز آموزش علمي کاربردي با مجوز اين مرکز، چاپ و در سطح کشور توزيع شد.
وي اضافه کرد: در بخش اختراعات و ابداعات دانشجويي بيش از هشت عنوان اختراع در 2 سال گذشته به ثبت رسيده است که اختراع لاستيک چاک دارسمند و پژو به توليد انبوه رسيد و در تمامي فروشگاه هاي قطعات و لوازم خودرو عرضه شده است.
تعداد دانشجويان در حال تحصيل در 17 مرکز آموزش علمي و کاربردي استان همدان در سالتحصيلي 96-97 چهار هزار 500 نفر است.
7526/1181
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم