Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:04:23 GMT

هواداران رونالدو بازی یوونتوس را به هم ریختند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۹۶۵۴

هواداران رونالدو بازی یوونتوس را به هم ریختند

در حالی که 20 دقیقه به پایان دیداری که رونالد در آن برای اولین بار پیراهن یووه را به تن کرده بود باقی مانده بود، هجوم هواداران به داخل زمین باعث شد ادامه برگزاری بازی مختل شود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس هر ساله دیداری سنتی بین تیم‌های اصلی و دوم خود برگزار در خانه مشهور آنیلی ها در روستای پروسا برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امسال این بازی با یکی از مهم ترین موضوعات باشگاه همراه بود؛ اولین حضور رونالدو در پیراهن یووه. فوق ستاره پرتغالی در تابستان با 100 میلیون پوند از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست تا جنجالی ترین انتقال تا به اینجا رقم بخورد. او که به همراه تیم در تور آمریکا شرکت نکرد، در تورین سعی داشت آمادگی خود را حفظ کند و  با بازگشت تیم از آمریکا، تمرینات گروهی را با کل تیم آغاز کرد.

 

 

 

 

 

 


او روز گذشته در این دیدار سنتی برای اولین بار پیراهن یووه را به تن کرد و موفق شد در دقیقه 8 برای تیمش گلزنی کند. تیم اصلی  یووه در ابتدا با گل رونالدو پیش افتاد، سپس با گل به خودی حریف اختلاف دو برابر شد، گل سوم و چهارم نیز توسط دیبالا به ثمر رسید و گل پنجم را کلودیو مارکیزیو به ثمر رساند.


این دیدار در روستای ویلار پروسا در 40 کیلومتری تورین برگزار شد، جایی که خانواده آنیلی متعلق به آنجاست و هر ساله  بازیکنان را به عمارت خود دعوت می‌کنند.  با این حال بازی امسال علاوه بر معارفه رونالدو، اتفاق ویژه دیگری نیز به همراه داشت.

 

 

 

 

 

در حالی که 20 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، تعداد زیادی از هواداران یوونتوس به داخل زمین حمله کردند تا رونالدو را از نزدیک تماشا کرده و با او عکس بگیرند. این اقدام آنها برگزاری بازی را مختل کرد و اجازه ادامه بازی داده نشد. رونالدو نیز سعی کرد با خونسردی با هوادارانی که درخواست عکس کردند، عکس بگیرد و رفتار خوبی داشته باشد.

 

 

 

 

کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)