Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:03:49 GMT

اکثر مدارس ناحیه ۲ ساری هوشمندسازی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۰۱۹۳

اکثر مدارس ناحیه ۲ ساری هوشمندسازی شدند

 به گزارش خبرنگار مهر، ام البنین محمدی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و افزود: بیشتر مدارس ما هوشمند سازی شدند و مابقی نیز به تدریج این کار را انجام می دهند.

وی یکی از برنامه های آموزش و پرورش را پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: با همکاری بهداشت و آموزش و پرورش مازندران طرح سفیران سلامت برای آشنایی بیشتر دانش آموزان در حوزه مسائل بهداشتی اجرایی شده است که در ۱۵ مدرسه ناحیه دو ساری این طرح در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تامین نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش های آموزش و پرورش است که با توجه به اینکه در طرح جدید هنرستان هاسه ساله شدند نیازمند تامین نیرو در این حوزه هستیم.

محمدی بر غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش نیز برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی های لازم را انجام داده است که در این طرح دانش آموزان می توانند در کلاس های موسیقی، سفال گری، خطاطی، نمایش عروسکی، فن بیان و ... شرکت کنند.

وی به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشورها اشاره کرد و گفت: در همه جوامع برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و توسعه یافتگی به آموزش و پرورش توجه ویژه ای می شود زیرا تربیت دانش آموزان را برعهده دارد و امروزه نیز در کشور ما در حوزه پسماند، نیروی انتظامی و بهداشت به این مسئله توجه شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار،بیان کرد: دو مدرسه هدی صمدایی و قائم مقام با کمک خیرین و بنیاد برکت احداث شد که در سال گذشته با حضور مسوولین به بهره برداری رسید.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر نیز مدارس با کمک خیرین مدرسه یار اداره می شود که اگر حمایت آن ها نباشد با مشکلات زیادی در حوزه مالی روبرو می شویم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری به همکاری سازمان ها و نهاد های مختلف با آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تیم دندانپزشکی بهداشت شهرستان ساری چند روز در مدرسه شهید مرادی که از مدارس حاشیه شهر محسوب می شود مستقر شدند و همه دانش آموزان از خدمات دندانپزشکی رایگان استفاده کردند.

کد خبر 4373269

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران ساری مدرسه روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش  فرماندار فیروزکوه ضمن قدردانی از اعضای این شورا که در سال گذشته با دغدغه مسائل شورا را دنبال و دستاوردهای خوبی را به همراه داشتند از مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کلیه همکاران فرهنگی و تمام کسانی که در راستای اعتلای مسائل آموزش و پرورش در سطح شهرستان زحمات زیادی را متحمل شدند تقدیر و تشکر کرد .

وی در خصوص اقداماتی که باید در سال جدید در این شورا در نظر قرار بگیرد عنوان کرد :ما باید با رویکرد نهادینه سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این مسیر گام برداریم.

حیدری منش اظهار داشت: این اقدامات باید به شکلی باشد که در آینده نه چندان دور در سطح شهرستان دانش آموزانی چند ساحتی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، علمی و فرهنگی داشته باشیم که بتوانند برای آینده کشور عزیزمان منشأ تحول و خیر باشند بر این اساس باید در حوزه فرهنگی و اعتقادی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح آموزش و پرورش برگزار گردد.

وی در پایان مصوبات این جلسه را که شامل ایجاد کارگروه در جهت نهادینه سازی فرهنگ و اعتقاد، ایجاد کارگروه فرهنگی ذیل شورای آموزش و پرورش با مشارکت مجموعه آموزش و پرورش بسیج و امور مساجد برای حضور فعال تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه سازی الگو در دانش آموزان، برگزاری یادواره شهدا دانش آموزان شهرستان در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستاندر راستای الگوسازی برای دانش آموزان بیان داشت.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند