Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مریم رشتچی ظهر امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی تامین مدرسان استانی برنامه ملی شهاب در زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم شناسایی استعدادهای برتر اظهار کرد: این مهم در بستر مدارس امکان‌پذیر می‌شود.  

مریم رشتچی با اشاره به ویژگی‌های طرح ملی شهاب اضافه کرد: در این طرح در بستر مدارس عادی زمینه شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شناسایی استعدادها در بستر مدارس ضروری است؛ بیان کرد: می‌توان با شناسایی استعدادها انتخاب درستی  برای آینده آنان داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره از سال ۱۳۹۱ طرح شهاب در مدارس یکی از نواحی آموزشی استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرد؛ ادامه داد: این طرح در سال‌های بعد در مدارس سایر نواحی استان زنجان اجرایی شد.

رشتچی با بیان اینکه در سال اخیر طرح شهاب در استان زنجان به دوره اول متوسطه رسید؛ اضافه کرد: این طرح در استان زنجان با قوت آغاز شود و تاکنون موفق عمل کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه ملی شهاب بزرگ‌ترین برنامه کشور در راستای شناسایی و استعدادهای برتر دانش‌آموزان است؛ افزود: این برنامه هدف سند راهبردی کشور در زمینه نخبگان و سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را پیش می‌برد.

وی استان زنجان را از استان‌های پیشرو در حوزه اجرای طرح ملی شهاب خواند و اظهار کرد: این استان برای دومین سال متوالی است که بخشی از دوره آموزشی تامین مدرسان استانی را به صورت قطبی برگزار می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان برنامه ملی شهاب مدارس زنجان مدیر کل اموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند