Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:44:51 GMT

جهانبخش: روزهای خوبی در انتظار ما است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۶۷

جهانبخش: روزهای خوبی در انتظار ما است

رکنا: بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون بر این باور است که روزهای خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

علیرضا جهانبخش گران قیمت ترین بازیکن برایتون در نخستین بازی خود در لیگ برتر برابر واتفورد 19 دقیقه به میدان رفت اما نتوانست مانع شکست 2-0 تیمش شود.اما بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است این تازه شروع فصل است و روزهای خوبی در انتظار آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش گفت:" هر تیمی نیاز به زمان دارد تا بازیکنانش به یکدیگر عادت کنند.

ما چهار ، پنج بازیکن جدید داریم. بیشتر بازیکنانی که برابر واتفورد بازی کردند فصل گذشته کنار هم بازی می کردند.

من و بیسوما نیمه دوم به میدان رفتیم.

اما این تازه آغاز فصل است.

من فکر می کنم روز خوبی برای ما وجود خواهد داشت.

جهانبخش افزود: "ما بازیکنانی با کیفیت، سرمربی خوب و یک تیم خوبی داریم."

برایتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس یکشنبه هفته آینده میزبان منچستریونایتد است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه لیگ برتر ایرانی برایتون انتظار تیم فوتبال عکس ایران حوادث فیلم عجیب زندگی مرد جوان پلیس حکم طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون