Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "کریس همورث" بازیگر موفق این روز‌های هالیوود که بیشتر به خاطر بازی در نقش "ثور" به محبوبیت جهانی رسیده، به نسخه تازه فیلم سینمایی "پیشتازان فضا" پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "کریس همورث" بازیگر موفق این روزهای هالیوود که بیشتر به خاطر بازی در نقش "ثور" به محبوبیت جهانی رسیده، به نسخه تازه فیلم سینمایی "پیشتازان فضا" پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همورث طی سه سال گذشته آمار خیره کننده ای را در فروش سینما از خود به جا گذاشته است. بازی در فیلم هایی همچون ثور، انتقام جویان، تنها دلیر از جمله آثاری است که همورث توانسته آمار خوبی با آنها در باکس آفیس ثبت کند.

یشتازان فضا به‌سوی تاریکی دوازدهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های پیشتازان فضا بود که در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جی. جی. آبرامز به عنوان ادامه‌ای برای فیلم پیشتازان فضا ۲۰۰۹ ساخته شد و حال سیزدهمین فیلم بعد از 6 سال ساخته خواهد شد.

علاوه بر "کریس همورث" بازیگران مطرح دیگری همچون "زویی سالدانا"، "سیمون پگ"، "کارل ابرون"، "دنی گورا"، "جان چو"، "زاخاری کوینتینو" و "کریس پین" در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

هنوز در خصوص داستان اصلی این فیلم خبری منتشر نشده اما این اثر ادامه ای بر پیشتازان فضا-به سوی تاریکی خواهد بود. در خلاصه داستان به سوی تاریکی آمده است: هنگامی‌ که خدمه سفینه فضایی به خانه بازمی‌گردند شاهد انفجاری عظیم می‌شوند که همه چیز را درهم می‌ریزد. کاپیتان کرک مأمور می‌شود که عامل این خرابی را که گویا یکی از خودی‌ها است، پیدا کند و در حین اینکار درگیر ماجراهایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • (ویدئو) رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد