Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@09:28:17 GMT

نماینده قم: ‌احداث فرودگاه در قم ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۴۴

نماینده قم: ‌احداث فرودگاه در قم ضروری است

رکنا: ‌نماینده مردم قم در مجلس‌ گفت: اگر قم به سیستم حمل و نقل هوایی مجهز شود، به طور حتم اقامت و ماندگاری مسافر نیز در این شهر افزایش می‌یابد.

به گزارش رکنا، مجتبی ذالنور در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان قم، گفت: حرم مطهر فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران امتیاز ویژه‌ای برای قم است که زائران و مسافران را از خارج و داخل کشور به این شهر می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت گردشگری سلامت قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قم به خانه اهل بیت معروف است و در زمینه جذب توریسم سلامت نسبت به دیگر شهرهای ایران موقعیت بهتری دارد، چراکه علاوه بر دارا بودن پزشکان متخصص، مردم به امید عنایت حضرت فاطمه معصومه (س)، به قم می آیند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلات موجود در قم، سرگردانی مسافران و گردشگران است که باید راهنمایان گردشگری در هتل‌ها حضور داشته باشند تا در صورت لزوم گردشگران را هدایت و راهنمایی کنند.

وی راه اندازی فرودگاه برای قم را ضروری دانست و افزود: اگر قم به سیستم حمل و نقل هوایی مجهز شود، به طور حتم اقامت و ماندگاری مسافر نیز در این شهر افزایش خواهد یافت، چرا که قم در مرکز ایران قرار گرفته و پتانسیل تبدیل شدن به مرکز گردشگری را دارد.

ذوالنور با بیان اینکه قم پایتخت فرهنگی ایران است، بیان کرد: قم باید قطب گردشگری مذهبی ایران شود؛ یکی از شرایط ایده آل در استان قم این است که زائران و مسافران در این شهر اقامت بیشتری داشته باشند، درحالی که اکنون حجم عظیم مسافرانی که به قم می آیند عبوری هستند و 2 تا 5 ساعت دراین شهر توقف دارند، که این مسئله از نظر اقتصادی به سود قم نیست.

وی با اشاره بر لزوم مشارکت و استفاده از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های گردشگری قم، گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی رغبت زیادی دارند که در این شهر سرمایه گذاری کنند، اما قوانینی باید لحاظ شود تا سرمایه‌گذار بدون هیچ نگرانی مشارکت کند.

نماینده مردم قم در مجلس‌ با تاکید بر ضرورت تقویت زیر ساخت و تحول در صنعت گردشگری قم، بیان کرد: متاسفانه تاکنون آن گونه که باید و شاید در زمینه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری قم، کار اساسی صورت نگرفته است؛ به همین علت نتوانسته ایم در استفاده از ظرفیت‌های گردشگری قم موفق باشیم و امیدواریم در آینده، تحول اساسی در صنعت گردشگری قم رخ بدهد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامت اقتصادی حمل و نقل قم نماینده مردم هوایی شهر عکس ایران حوادث فیلم عجیب زندگی مرد جوان پلیس حکم طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است

ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری کردستان ضمن تاکید بر تعیین تکلیف پرونده های محکومین به قصاص در استان گفت: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی روز شنبه(۸ اردیبهشت) در نشست مشترک شورای معاونین دادگستری استان با روسای دادگستری و دادستانهای حوزه های قضایی تابعه استان در سنندج اظهار کرد: مدیران قضایی استان در سال جاری باید حضور پررنگ تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: ضروری است تا در سال جاری قضات در جهت مختومه نمودن پرونده های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری کردستان بر استفاده بیشتر از ظرفیت صلح یاران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی تاکید کرد و افزود: مدیران قضایی استان در سال جاری باید حضور پررنگ تری در میان مردم داشته باشند و بصورت مستمر ضمن حضور در مساجد و اماکن مذهبی، درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال ‌جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در جهت تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیتهای دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان بر تکریم مراجعین به دستگاه قضایی تاکید و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

در این جلسه، اعضای شورای معاونین دادگستری استان و روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی تابعه استان به بیان برنامه های حوزه های تحت تصدی خود پرداختند و مصوباتی هم به تصویب رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد