Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@13:45:41 GMT

فراخوان کارگاه بزرگ تولید آثار تئاتری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۱۰۶۶

فراخوان کارگاه بزرگ تولید آثار تئاتری

فرخوان مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن برای کارگاه بزرگ تولید آثار تئاتری منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از فرهنگسرای بهمن، در فراخوان کارگاه بزرگ تولید آثار تئاتری آمده است، فرهنگسرای بهمن با سابقه طولانی در زمینه حمایت از فرهنگ و هنر، هم‌اکنون خود را موظف می‌داند که به تولید آثار ایرانی، اصیل و کالاهای فرهنگی هنری قابل بپردازد؛ هدف، تولید آثاری در زمینه هنر تئاتر است که از روح و جسم مردم برخاسته باشد و برای آنان عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن در همین راستا این فراخوان را در سه بخش تئاتر صحنه‌ای فاخر، آثار سریع، کوتاه و موجز و آثار رادیویی به این شرح منتشر می‌کند:

بخش تئاتر صحنه‌ای فاخر:
هنرمندان و هنردوستان با توجه به علاقه‌مندی خود می‌توانند در هر سن و سالی برای یکی از بخش‌های این فراخوان شرکت کرده و با ارسال مشخصات خود به دبیرخانه فراخوان فرهنگسرای بهمن در روند آموزش، تمرین و تولید این اثر مشارکت کنند:

- کارگردانی (فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و کارگردانانی که تجربه کارگردانی دارند در اولویت انتخابند)، حداکثر ظرفیت پذیرش بعد از آزمون اولیه ۵۰ نفر است.

- بازیگری (این بخش شامل فارغ‌التحصیلان، دانشجویان، بازیگران و افرادی است که در زمینه هنر بازیگری استعداد، تحصیل و یا تجربه دارند)، حداکثر ظرفیت پذیرش بعد از آزمون اولیه ۲۵۰۰ نفر است.

- نویسندگی (نمایشنامه‌نویسان، نویسندگان و افرادی که دستی بر قلم دارند)، حداکثر ظرفیت پذیرش بعد از آزمون اولیه ۲۵ نفر است.

بخش آثار سریع، کوتاه و موجز:
این بخش با هدف تولید آثار سریع، کوتاه و موجز با مدت زمان اجرایی ۵ تا ۱۰ دقیقه برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود و به شکل هدفمند از هنردوستان، هنرجویان و هنرمندان دعوت به عمل می‌آید، در زمینه‌های آموزش، تمرین و اجرای اینگونه آثار، مشخصات خود به دبیرخانه فراخوان فرهنگسرای بهمن ارسال کنند.

هر هنرمند، هنردوست و هنرجوی علاقه‌مند به امور اجرا که در خود توانایی تولید آثار سریع، کوتاه و موجز را می‌بیند، می‌تواند در این بخش از فراخوان شرکت کند.

هدف این بخش پرورش و ایجاد زمینه‌های رشد برای استعدادهایی است که در این زمینه با در اختیار داشتن فضای مناسب آموزش و تمرین، به شکل گروه‌هایی درآیند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انتقال مفاهیم ناب با زبان نمایش در هر فضا و هر مکانی می‌پردازند.

حداکثر ظرفیت پذیرش افراد در این بخش پس از آزمون اولیه ۵۰ نفر است.

بخش آثار رادیویی:
همانگونه که از نام این بخش پیداست آموزش در زمینه تولیدات رادیویی از جمله پادکست‌ها، نمایش‌های رادیویی، گویندگی، برنامه‌سازی و آیتم‌سازی از مهم‌ترین اهداف این بخش خواهد بود.

علاقه‌مندان این بخش می‌توانند با ارسال مشخصات خود و طی کردن دوره‌های آموزشی و تمرینات مستمر در این مرکز به تولیدات آثار رادیویی بپردازند.

حداکثر ظرفیت پذیرش افراد در این بخش بعد از تست اولیه ۷۰ نفر است.

متقاضیان هر بخش می‌توانند مشخصات خود را شامل، (نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، تحصیلات، شماره تماس و عنوان بخش مورد نظر) به سامانه پیامکی 2000183716 و یا پست الکترونیک bahman.theatre.info@gmail.com ارسال کرده تا برای آزمون اولیه فراخوانده شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ساب پرتال فرهنگسرای بهمن به نشانی https://16.farhangsara.ir مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55051386 تماس بگیرند.

انتهای پیام/4072/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی انصاری در خصوص فراورده‌های غذایی که به‌صورت کارگاهی و یا مشاغل خانگی تولید می‌شوند، اظهار کرد: تمام کارگاه‌های فعال در این حوزه زیر نظر مسئول فنی هستند که وظیفه نمونه‌برداری و ارسال به آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان غذا و دارو را بر عهده دارند.

وی افزود: در صورتی که نتایج آزمایش محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها نامنطبق باشد بر اساس ضوابط خاص باید از بازار جمع‌آوری شود.
مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی به دلیل جلوگیری از بالارفتن مخارج تولید برای چند تولیدی یک مسئول فنی نظارت داشته و وظیفه نمونه‌برداری و ارسال آن به آزمایشگاه را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت محصولات تولیدی صنعتی باتوجه‌به سخت‌گیری‌های صورت‌گرفته قابل‌قبول‌تر است، عنوان کرد: الزاماتی که در واحدهای صنعتی رعایت می‌شود با تولیدات کارگاهی و مشاغل خانگی قابل‌قیاس نیست؛ اما نظارت‌ها بر مشاغل خانگی و کارگاهی نیز از طریق مسئول فنی پیگیری می‌شود.

 انصاری با بیان اینکه تولیدات فراورده‌های غذایی در مشاغل خانگی تنوع بسیار زیادی دارد، گفت: کیفیت محصولات تولید شده در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی به مسئولیت‌پذیری، آگاهی برای رعایت اصول تولید از نظر مواد اولیه و شرایط تولید، نکات بهداشتی، ایمنی، نحوه نگهداری و بسته‌بندی بستگی دارد که روی کیفیت محصول نهایی اثرگذار است، البته مسئول فنی نیز باید نظارت دقیقی بر این پروسه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • چگونگی نظارت بر کیفیت محصولات غذایی تولیدی در کارگاه‌ها و مشاغل خانگی
  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید