Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:41:02 GMT

ساماندهی و تعریض بلوار بهارستان خرم آباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۱۲۵۲

ساماندهی و تعریض بلوار بهارستان خرم آباد آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با تخصیص اعتبار برای بهسازی بلوار بهارستان، طرح ساماندهی و تعریض این مسیر آغاز شده است.

سجاد بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا برای شروع طرح و تملک مغازه های منطقه 10میلیارد ریال از ردیف بودجه شهرداری اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون چند باب مغازه در منطقه ماسور تملک شده اظهار داشت: با توجه به اینکه بلوار بهارستان در ورودی جنوب خرم آباد قرار گرفته، باید متناسب با شان استان و مردم شهر استاندارد و مناسب سازی شود.
بابایی گفت: ساماندهی و ایجاد منطقه ای متناسب در ورودی های شهر نقش مهمی در تغییر نظر گردشگران و جلب اعتماد آنان برای ماندگاری در استان دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت اعتباری، تعریض بلوار بهارستان در فازهای مختلف انجام می شود و سال های آینده اعتبار تخصیصی برای این طرح افزایش خواهد یافت.
بلوار بهارستان به طول حدود 3 کیلومتر در ورودی جنوب خرم آباد قرار دارد.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید طرح ساماندهی رودخانه بابلک سوادک. ه با بیان این‌که لایروبی رودخانه‌های مازندران بر اساس اولویت و با شناسایی نقاط حادثه‌خیز در حال انجام است، اظهار کرد: انباشت رسوبات سیلاب سال‌های اخیر در بستر جاری و آبرو رودخانه بابلک در محدوده بالادست روستای امامکلا از توابع دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی، این محدوده از رودخانه را به یکی از نقاط حادثه‌ساز در زمان طغیان رودخانه و جاری شدن سیلاب تبدیل کرده بود که با لایروبی و ساماندهی به موقع از بروز خسارت ناشی از سیل در هفته جاری جلوگیری شد.

وی افزود: در این نقطه حادثه‌خیز چند بار شاهد طغیان رودخانه و خارج شدن سیلاب از مسیر اصلی بودیم که به جاده دسترسی و تأسیسات مجاور رودخانه خسارت می‌زد و بخشی از روستا نیز دچار آبگرفتگی می‌شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: پیش از بارندگی‌های اخیر اجرای عملیات خروج مصالح رودخانه‌ای مازاد، لایروبی و ساماندهی رودخانه در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (تهاتر مصالح) و بخش خصوصی، بخش‌هایی از مسیر رودخانه ساماندهی و امکان عبور جریان سیلاب ایجاد شد.

به گفته موسوی با انجام این اقدامات جریان سیلاب روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت بدون انحراف در بستر رودخانه جاری شد و خسارتی به جاده دسترسی روستایی و اماکن گردشگری حاشیه رودخانه وارد نکرد.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری بیشتر منابع طبیعی برای قطع و جمع‌آوری درختان موجود در بستر جریانی رودخانه، عملیات لایروبی با سرعت بیشتری انجام می‌شود و با افزایش عرض آبگذری رودخانه، بستر بابلک سیلاب‌های بزرگ‌تری را هم عبور خواهد داد که در نهایت باعث کاهش خسارات احتمالی در سیلاب‌های آینده خواهد شد.

کد خبر 6088314

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد