Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-28@12:02:19 GMT

برگزاری نمایشگاه علوم و فناوری در پژوهشگاه نفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۱۳۳۷

برگزاری نمایشگاه علوم و فناوری در پژوهشگاه نفت

هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری با مشارکت ستاد توسعه فناوری نانو در پژوهشگاه نفت برگزار می‌شود.

 دبیر علمی هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری با اشاره به برگزاری این همایش در مهر ماه امسال گفت: این همایش از سوی انجمن بین‌المللی انجمن نانو فناوری و با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت در روزهای ۴ تا ۶ مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احمد آقابزرگی، با بیان اینکه مقالات این همایش در دو بخش شفاهی و پوستر ارائه می‌شود، اظهار کرد: برگزاری ۶ کارگاه آموزشی از برنامه‌های جنبی این همایش است. از این تعداد کارگاه آموزشی ۳ کارگاه از سوی توسعه فناوری نانو">ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در زمینه تجاری‌سازی، نگارش و ثبت پتنت به صورت رایگان برگزار می‌شود و ۳ کارگاه دیگر که کاملا تخصصی است، توسط اساتید خارجی و داخلی به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

آقابزرگی برگزاری نمایشگاه جانبی از دستاوردهای نانو را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و ادامه داد: در این همایش اساتیدی از کشورهای استرالیا، اسپانیا، پرتغال و همچنین دکتر رستم آبادی از آمریکا حضور دارند.

نانوتکنولوژی در صنعت نفت و گاز، نانوتکنولوژی در صنعت پتروشیمی،‌ نانوزیست فناوری، نانوکامپوزیت، نانو شیمی، نانو فیزیک، نانو مغناطیس، نانو مواد، نانو پزشکی، نانو حسگرها، نانو الکترونیک، نانو محاسباتی و شبیه سازی، نانو سیال‌ها و تجاری سازی نانو از جمله محورهای هفتمین همایش بین‌المللی علوم و فناوری محسوب می‌شوند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس