Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجید میرشاهی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت:این تعداد انشعاب در شهر‌های سیرجان، نجف شهر، زیدآباد، هماشهر، پاریزو بلورد توسط واحد مشترکین به متقاضیان واگذار شد.

همچنین حسین چرخ انداز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: به منظور کاهش آب بدون درآمد، دقت درتعیین میزان آب مصرفی توسط مشترکین و جلوگیری از هدررفت آب، در تیر امسال ۲۴۴ دستگاه کنتور خراب در شهر‌های رفسنجان، سرچشمه و کشکوئیه دستگاه تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعویض کنتور‌های خراب علاوه بر اینکه از هدر رفت بیش‌ از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ی

تعویض کنتور‌های خراب برای جلوگیری از هدر رفت آب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان

 حمید علیدادی سلیمانی گفت: با تلاش همکاران این شرکت ۱۵۰۰ دستگاه کنتور نصب شد که این تعداد در هشت سال گذشته بی‌سابقه بود.
 

وی افزود : کشاورزان می‌توانند با اقدام برای نصب کنتور هوشمند از تسهیلات بدون بهره استفاده کرده و هزینه‌های آب بهای خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ هزینه آب مصرفی چاه‌های کشاورزی مجاز فاقد شمارشگر به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌یابد، بیان کرد: بر اساس بند "ب" تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۳ و برای حفظ و صیانت از آبخوان‌های کشور، شرکت‌های آب منطقه‌ای مکلف شده‌اند از چاه‌های مجاز دارای کنتور هوشمند بر اساس برداشت مجاز آنها در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی کشاورزی و راهبردی (استراتژیک) کشور به ازای هر مترمکعب برداشت آب از آبخوان‌ها معادل ۲۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شراط مذکور معادل ۵۰۰ ریال هزینه دریافت کنند.
علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این در حالی است که برای چاه‎های مجاز فاقد کنتور هوشمند در صورت رعایت الگوی کشت ابلاغی یا کشت محصولات اساسی و راهبردی تا سقف ظرفیت پروانه بهره‌برداری به ازای هر مترمکعب برداشت آب معادل ۳۰۰ ریال و در صورت عدم رعایت شرایط مذکور معادل ۷۰۰ ریال هزینه دریافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر