Web Analytics Made Easy - Statcounter

درکارخانه خودروسازی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان (خزر) تاکنون بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی دنا تولید و به بازاراین کشورعرضه شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر منطقه آسیا، اروپا، آمریکا و کشور‌های مشترک المنافع ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: با گذشت چند ماه از افتتاح کارخانه خودرو سازی خزر در آذربایجان، محصولات این کارخانه مشترک علاوه بر تامین بازار جمهوری آذربایجان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی به کشور‌های منطقه نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سابینا نوبری افزود: فعالیت این کارخانه مشترک، الگوی مناسبی برای همکاری‌های منطقه‌ای است و گروه صنعتی ایران خودرو با احداث این کارخانه با استفاده از تسهیلات موجود در آن کشور توانست بر رقبای خود در بازار خودروی اقتصادی دراین کشور از جمله چین، ازبکستان و روسیه برتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی این کارخانه قرار است به روسیه، اوکراین و به صورت کلی کشور‌های حوزه CIS صادر شود افزود: برای خدمات دهی بهتر، سریع‌تر و تکمیل پروسه انتقال فناوری به جمهوری آذربایجان، در زمینه «خدمات پس از فروش» و «امداد خودرو» نیز خدمات قابل توجهی ارائه می‌شود.

نوبری خاطر نشان ساخت: تمام تولید ات این کارخانه در جمهوری آذربایجان به فروش می‌رود و با توجه به بهبود نسبی اقتصاد جمهوری آذربایجان، بازار خودرو‌های با صرفه اقتصادی و قیمت متوسط در این کشور از رونق مناسبی برخوردار است.

وی یاد آور شد: شروع کار این کارخانه با تولید ۶ هزار دستگاه در سال آغاز شده که قابلیت افزایش تا ۵۰ هزار دستگاه درسال با سه شفیت کاری دارد.

گفتنی است این کارخانه در فرودین ماه امسال با حضور روسای جمهور هر دو کشور به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دنا خودرو کارخانه ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است و لذا مردم خصوصاً متخصصین در امر تولید باید به میدان بیایند و دولت نیز زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، گفت: احسن الحال برای مردم بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و با بیان اینکه شب قدر قلب ماه رمضان است که عمل در آن بهتر از هزار ماه است که در آن ماه، شب قدر وجود ندارد، به شب زنده داری، دعا، مناجات، توبه و استغفار در شب تقدیر مقدرات که در سیره ائمه معصومین هم نمایان است و حتی حضرت زهرا (س) نمی‌گذاشت در شب قدر کسی بخوابد، تاکید کرد و افزود: در شب قدر با دعا و مناجات، توبه و استغفار انسان دوباره متولد می‌شود و لذا شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن.

حسینی نسب با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و با بیان اینکه پیام پیوند شب قدر با ولایت این است که تنها راه نجات و سعادت قرار گرفتن زیر پرچم امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام است و امیرمؤمنان نیز وقتی از پیامبر شنید که در ماه رمضان در حال سجده زخمی و به شهادت می‌رسد، پرسید آیا در آن زمان دینم سالم است، گفت: شب قدر شب رهایی از جهنم و شب عاقبت به خیری است.

حسینی نسب با بیان اینکه اکثر مردم دیندار هستند و نشانه این دینداری را در شبهای قدر خواهیم دید و متأسفانه ما وقتی روزه خواری عده‌ای را می‌بینیم ایمان و اعتقادمان سست می‌شود یا چند نفر بی حجاب را می‌بینیم فکر می‌کنیم همه بی حجاب شده اند در حالی ما به آن طرف موضوع توجه نمی‌کنیم، گفت: سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد، ورود ۷ میلیون زائر به مشهد، اجتماع بیش از ۱۰۰ هزار نفر در اجتماع امام حسنی‌ها و صف‌های طولانی نانوایی در لحظات افطار نشانه‌های آشکار دینداری مردم است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اگر به فرض هم عده‌ای ایمان و اعتقادشان ضعیف شده باشد، هنر این است که انسان مؤمن در هر شرایط ایمان خود را حفظ کند، به روایتی از امام کاظم (ع) اشاره کرد که فرموده است خوش به حال شیعیان ما که در زمان غیبت قائم ما به دوستی ما چنگ می‌زنند و در دوستی ما و برائت از دشمنان ما استوارند آنها از ما و ما از آنها هستیم، گفت: حفظ ایمان در شرایط سخت مجاهدت است.

وی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و با بیان اینکه ۱۲ فروردین یوم الله و عیدالله و روز تولد جمهوری اسلامی است که مردم با حضور در همه پرسی تعیین نوع حکومت، به جمهوری اسلامی رأی آری دادند ولی این روز بزرگ بخاطر واقع شدن در تعطیلات نوروز ناشناخته مانده، گفت: حفظ جمهوری اسلامی در منظر امام خمینی از حفظ جان امام عصر عج اهمیتش بیشتر است برای اینکه امام عصر (عج) نیز جانش را فدای اسلام می‌کند و این همان جمهوری اسلامی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها باقی خواهد ماند.

حسینی نسب با اشاره به وضعیت دردناک غزه و جنایات رژیم صهیونیستی از جمله قحطی و گرسنگی و جنایات علیه زنان و با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در هیچ واژه‌ای نمی گنجد، با تاکید به حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: اسرائیل، فساد کننده در امور مسلمین با حمایت آمریکا است.

کد خبر 6064694

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • واژگونی دو خودرو با ۷ مصدوم
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه