Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، پایگاه اینترنتی السودان الیوم به شدت از حیدر العبادی نخست وزیر عراق انتقاد کرد.
این پایگاه اینترنتی نوشت تاریخ ثبت خواهد کرد که حزب الدعوه در صفوف خود رهبری داشت که زمان رسیدن به منصب نخست وزیری تصمیم گرفت از ستمگر جهانی حمایت کند با اینکه کاملا می‌دانست او ستمگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاریخ خواهد گفت: اعضاء حزب الدعوه از مبلغان، اعضاء شورا و رهبری صدایشان را بلند نکردند و خواستار اخراج وی از حزب نشدند، حزبی که بر اساس مبنای اسلامی یعنی یاری مظلوم و مقابله با ستمگر شکل گرفت.
در ادامه این گزارش آمده است حیدرالعبادی وفادار به ترامپ و قبله اش کاخ سفید است و به آن سو نماز می‌خواند ارزش‌ها و اصول اهل بیت علیهم السلام را زیر پایش لگدمال کرد همانطور که معاویه ابن ابی سفیان به صراحت به اهالی عراق گفته بود.
با ماندن العبادی در حزب الدعوه هیچ مبلّغی حق ندارد ماندنش در رهبری و حزب را بپذیرد و آنگاه خودش را مبلّغ بنامد و هیچ تشکیلات رهبری حق ندارد این جنبش را هدایت کند، این جنبش که نام واقعی اش مدرسه امام شهید صدر است.
در اینجا یک نکته متمایز کننده وجود دارد که بین تعهد و بین انحراف تمایز ایجاد می‌کند. در پرتو آن مبلّغ مکتبی از مبلّغ غیر مکتبی شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پايگاه نخست وزير عراق العبادي کاخ سفيد حزب الدعوه صدر ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح

روزنامه عرب زبان رای الیوم از سناریوی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح پرده برداشت و نوشت که اطلاعات گروه های مقاومت درباره عملیات احتمالی به این شهر، گواه بر طرح ارائه شده از سوی تل آویو به طرف مصری و دولت آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از رای الیوم، همه اطلاعات طرف‌های اسرائیلی و مصری درباره اجرای قریب الوقوع عملیات نظامی در محور فیلادلفیا و حومه شهر رفح، گواه بر این است که طرف اسرائیلی به دنبال عملیات محدودی است که طی آن بمباران سنگین زیرساخت‌ها، مگر در موارد ضرورت انجام نخواهد شد و هدف این عملیات، چهار گردان مقاومت در شهر رفح است.

این رسانه نوشت: اطلاعات گروه‌های مقاومت درباره عملیات احتمالی رفح گواه بر طرح ارائه شده تل آویو به طرف مصری و دولت آمریکاست. بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که آمریکا و مصر با طرحی موافقت کرده‌اند که از عملیات تدریجی حکایت دارد که از مناطق شرقی شهر رفح شروع می‌شود و با بمباران سنگین مگر مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی گمان کند رهبران حماس در آن مخفی شده باشند، همراه نخواهد بود و تل آویو به اطلاع مقامات آمریکایی و مصری رسانده که اطلاعات لازم را درباره زیرساخت‌های نظامی مقاومت در شهر رفح و زیر تونل‌ها، برخی محله‌ها و کوچه‌های این شهر، جمع آوری و نهایی کرده است.

رای الیوم افزود: صحبت از عملیات نظامی تدریجی است که گفته می‌شود با همکاری کمیته نظامی و امنیتی مصر از حیث نظامی و اطلاعاتی طراحی شده و این بدان مفهوم است که قاهره موافقت اولیه را داده و این عملیات منتظر دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

این رسانه ادامه داد: نتانیاهو به عامل وقت و فشار به منظور وادار کردن مقاومت برای قبول پیشنهاد جدید مصر در لحظات آخر درباره تبادل اسیران امید دارد تا از عملیات صرف نظر کند، اما طرح‌های عملیاتی آماده و روی کاغذ است و بُعد اطلاعاتی پایان یافته و صحبت از روند تدریجی درگیری برای تصرف مناطق و حمله به حماس است.

رای الیوم اضافه کرد: منابع وابسته به مقاومت از آمادگی کامل برای مقابله با دشمن صحبت به میان می‌آورند. چهار گردان القسام در شهر رفح طی هفت ماه گذشته در عملیات نظامی شرکت نکرده و آماده و سرحال برای درگیری و رویارویی هستند.

کد خبر 748638

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد