Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، آیت الله مدرسی از مراجع دینی شیعیان عراق درباره تلاش مشکوک برخی طرف‌ها برای ایجاد شکاف و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق هشدار داد. این مرجع عراقی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات علیه مظنونان به فساد، درخصوص تلاش‌های برخی طرف‌ها برای ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی میان دو ملت عراق و ایران هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله مدرسی افزود: یکی از مزیت دولت‌های خوب و صالح اجرای خواسته‌ مردم است. وی همچنین درباره پیامد‌های تاخیر در روند تشکیل دولت جدید عراق هشدار داد و از همه احزاب و تشکل‌های پیروز در انتخابات پارلمانی عراق خواست ارزش‌های دینی و منافع ملت را بر دیگر مسایل ترجیح دهند.
آیت‌الله مدرسی تصریح کرد: «پیوند میان ملت عراق با برادران ایرانی بسیار محکم‌تر از این دسیسه‌ها است و ما هرگز کمک‌های برادران ایرانی خود را در روز‌های سخت مبارزه با تروریسم و نیز حمایت از اقتصاد عراق زمانی که در بدترین شرایط قرار داشت، از یاد نمی‌بریم».
وی تاکید کرد: بیشتر کشور‌های بزرگ جهان و نیز کشور‌های همسایه همچون ترکیه، سوریه، لبنان و پاکستان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را مردود دانستند.
آیت الله مدرسی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه ملت عراق در چارچوب مصالح عالی خود در کنار ملت ایران خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: "بحران پیش رو مانند ابر تابستانی گذرا و موقتی باشد". وی تاکید کرد: "ما هرگز به دوستان و متحدان خود خیانت نمی‌کنیم".

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هشدار آيت الله مدرسي ايران عراق تفرقه تروريسم اقتصاد خيانت لبنان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده فراجا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق، مفصل و توام با برنامه از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نبرد فرهنگی و هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ و عفاف جامعه هر طرفی که برنده شود تعیین کننده برای یک مکتب خواهد بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه در سه دهه گذشته رهبر انقلاب تاکید و هشدار مداومی برای مراقبت از عرصه فرهنگی کشور در برابر هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن در کشور داشتند گفت: با وجود تمام هشدار‌ها کسانی در کشور دربرابر این هجمه فرهنگی دشمن تنها در حد یک تابلو و بنر اقدام کردند و تنها در حد همان تابلو و بنر به این هشدار‌ها نگاه کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سال ۹۵ بر مقابله با ترویج گناه در جامعه تاکید کردند و مسئله امنیت اخلاقی در جامعه مهم است و باید به مسئله ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه توجه کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی