Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول ورزش‌های همگانی فسا گفت: محمود فیضی اهل روستای دولت آباد ششده و قره بلاغ فسا با هدف گرامی داشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم ، مسیر ۲۷ کیلومتری قبور مطهر شهدای مدافع حرم در جوار امام زاده شهیدان روستای امیرحاجیلو تا مقبره سردار شهید مرتضی جاویدی در امام زاده سید شمس الدین روستای جلیان را در دو ساعت و سی و پنج دقیقه روپایی با توپ هندبال روپایی زد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باغبان افزود:محمود فیضی ۱۹ ساله، دانشجوی ترم دوم دانشکده کشاورزی فسا است .
شهرستان فسا در ۱۴۵ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رکورد روپایی با توپ ورزشکار فسا مدافع حرم قبور مطهر شهدا خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی

تین نیوز

 مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی، فرودگاه های استان کرمان در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده، در حاشیه جلسات هماهنگی فرودگاه کرمان به خبرنگاران گفت: بنا بر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده باش به ۵ فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

جزینی زاده از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و افزود: به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان، بالگرد مذکور در آن فرودگاه مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه شهدای بم نیز به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است تصریح کرد: فرودگاه بین المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده باش قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده باش کامل به ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • دختر ایرانی رکورد یک آمریکایی را شکست
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست