Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:41:52 GMT

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر هفته دولت در گیلان بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۲۰۹۷

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر هفته دولت در گیلان بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور روز گذشته با هدف بررسی از روند اجرایی و عملیاتی پروژه های باقیمانده مسکن مهر سفر یک روزه به استان گیلان انجام و از پروژه های مذکور در شهرهای رشت، انزلی و رستم آباد بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از مسکن مهر بندر انزلی گفت: از مجموع ۴ هزار و ۴۷ واحد مسکن مهر در انزلی ۳ هزار و ۳۰۹ واحد افتتاح شده و ۷۳۸ واحد باقیمانده است که از این تعداد ۳۵۸ واحد فاقد متقاضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآبادی افزود: همچنین در شهر رشت از مجموع ۲۱ هزار و ۶۰۱ واحد مسکن مهر تاکنون ۱۵ هزار و ۲۶۰ واحد افتتاح شده و ۶ هزار و ۲۴۱ واحد باقیمانده که از این تعداد ۴ هزار و ۲۶۰ واحد متقاضی ندارد. هزار و ۹۸۱ واحد مسکن مهر این شهر دارای متقاضی است که از این تعداد ۳۸۵ واحد در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور تصریح کرد: در هفته دولت سال جاری در استان گیلان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در مجموع ۷۱۷ واحد مسکن مهر در شهرهای رشت، بندرانزلی، تالش، آستانه اشرفیه، رستم آباد، لوشان و لنگرود به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها با احتساب تسهیلات بانکی بیش از ۵۷۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۳۷۱ واحد مسکن مهر در هفته دولت در استان گیلان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت افتتاح می شود.

کد خبر 4373343

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با راه‌اندازی ۱۹۴ واحد، ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان محقق شد و به مرحله بهره‌برداری رسیدند که زمینه اشتغال برای حدود ۱۱ هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال این واحد‌ها پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ درصد و تعداد پروانه‌های بهره‌برداری نیز در این بازه مقایسه ای، ۵ درصد افزایش یافته است.

سرتیپی ادامه داد: پارسال همچنین حدود هزار و ۲۰۰ جواز تاسیس در آذربایجان‌غربی صادر شد که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این واحد‌ها ۴۳۵ هزار میلیارد ریال بوده و ۲۹ هزار نفر با راه‌اندازی آنها مشغول کار خواهند شد.

۲ هزار و ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت است که برای فعال‌سازی این واحد‌ها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد