Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:01:55 GMT

تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای در خرم آباد ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۲۱۳۴

تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای در خرم آباد ساخته می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: برخی از تجهیزات مورد نیاز مدارس فنی و حرفه ای استان در هنرستان ولی عصر (عج) خرم آباد ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا زینی وند مقدم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهداف و سیاست های کلان آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزان ماهر، خلاق و کارآفرین است که در حال حاضر با تولید تجهیزات آموزشی مورد نیاز هنرستان ها توسط هنرجویان این هنرستان، در راستای تحقق این هدف و شعار سال (حمایت از کالای ایرانی)، گامی مؤثر برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اعتبار تخصیص داده شده از طرف وزارت آموزش و پرورش، تفاهم نامه ای جهت تهیه و ساخت بخشی از تجهیزات مورد نیاز با هنرستان ولی عصر (عج) خرم آباد منعقد شده و تجهیزات تولیدی با کیفیت و مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی، مورد بررسی قرار گرفتند.
زینی وند مقدم گفت: خرید تجهیزات آموزشی مورد نیاز هنرستانهای استان با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال انجام شده که در راستای اجرای تبصره 75 در هنرستانها، طی سال جاری این اداره اقدام به تولید تجهیزات مورد نیاز استان براساس سرفصل دروس نموده است.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: پل شکسته یا پل شاپوری یکی از شاهکار‌های معماری دوره ساسانیان و از بزرگترین پل‌های سنگی ایران است که در ضلع جنوبی فلک الافلاک و در جنوب شرق خرم آباد واقع شده‌است.

عطا حسن پور افزود: پل شکسته یا پل شاپوری ۳۰۰ متر طول و ۱۹ چشمه طاق داشته است هم اکنون تنها پنج طاق آن باقی مانده است.

برخی بر این باور هستند که شاپور اول ساسانی دستور ساخت این پل را داده است و چون قلعه فلک الافلاک در فاصله یک کیلومتری از این پل قرار دارد؛ این دو بنا همزمان با هم ساخته شده‌اند.

عادلی، کارشناس میراث فرهنگی هم گفت: در کنار این پل شگفت انگیز بوستان و دریاچه و سایر پل‌های تاریخی استان به صورت مینیاتوری و نمادین ساخته شده که زیبایی این اثر باستانی را دو چندان کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرانه فضای آموزشی استان اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی در سال ۱۴۰۳
  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • ۶۰ درصد نیاز به تجهیزات پزشکی از طریق واردات و ۴۰ درصد آن از طریق تولید تامین می‌شود
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد