Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@16:41:57 GMT

دماسنج شاخص ۱۳۷۹ واحد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۲۶۱۹

دماسنج شاخص ۱۳۷۹ واحد کاهش یافت

خبرگزاری میزان- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و دومین روز مرداد ماه با ریزش ۱۳۷۹ واحدی به پله ۱۲۸ هزار و ۵۲۲ واحدی رسید. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و دومین روز مرداد ماه با ریزش ۱۳۷۹ واحدی به پله ۱۲۸ هزار و ۵۲۲ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۶۶۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۵۷۱ ریال در بیش از ۱۰۹ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۰۴ واحدی و شاخص بازار دوم ۳۱۷۳ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۶۷۸ واحد، شاخص بازار اول ۹۲۶ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۳۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۵ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پتروشیمی پارس، فولاد مبارکه اصفهان، سایپا، ملی مس ایران، س. نفت و گاز پتروشیمی، پالایش نفت اصفهان پالایش نفت بندرعباس با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با ریزش بیش از ۸ واحدی به پله ۱۴۸۳ واحدی رسید.


در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۶۶ هزار و ۴۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۳۰ ریال در بیش از ۷۰ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، تولید و صادرات ریشمک، کشت و دام قیام اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، پتروشیمی غدیر، کشت و دام قیام اصفهان، تولید و صادرات ریشمک با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار سرمایه ارزش سهام شاخص بورس فرابورس معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با اٌفت ۱۱۳۷۹.۵۸ واحدی به ۲,۲۴۸,۳۶۵.۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۵۵۵.۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۰۷ میلیارد سهم بود که طی ۸۸,۷۳۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۸۲.۴۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷،۹۲۰،۹۰۹.۷۳۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6097844 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار