Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:43:28 GMT

شورا برای مقابله با زمین‌خواری مسئول است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۲۷۱۴

شورا برای مقابله با زمین‌خواری مسئول است

با اشاره به وظایف شورا در مقابله با زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم گفت: برای گردشگرپذیر کردن منطقه باید اقدامات کارشناسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار شهری شبستان، حجت الاسلام لواسانی در بازدید رییس شورای استان تهران از شهرستان شمیرانات و در جمع مسئولان شورای شهرستان و مدیران کل به بررسی مسایل و مشکلات شمیرانات پرداخته شد، گفت: شورا کار خوبی است و کار را در قالب به مردم سپرده ایم و نباید اختیار شورا را با قانون، بند و تبصره کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز بر حریم رودها و کوه ها گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودها و کوه ها و زمین‌خواری با این شدت وهن جمهوری اسلامی است و شوراها برای مقابله با این تخلفات وظیفه دارند.

 

حجت الاسلام لواسانی با طرح این سوال که آیا شوراها برای مقابله با تخلفات و زمین‌خواری گفت: اگر قبول داریم که شوراها نهادی مردمی هستند باید ملزومات نهادی مردمی را خود اعضای شورا با رعایت قانون اجرایی کند.

 

وی با بیان اینکه اگر نماینده مردم هستیم باید مردمی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: شوراها باید مقابل تخلفات به ویژه ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودها و کوه ها و زمین خواری بایستند و وظایف قانونی خود را در این باره درست انجام دهند.

 

حجت الاسلام لواسانی با اشاره به حضور گسترده مسافران در لواسان و رودبار قصران گفت: در سال های اخیر شاهد حضور مسافران زیادی در این منطقه هستیم و تا پایان هفته 250 هزار خودرو در منطقه تردد می کنند و این در حالی است که تعریف درستی ارایه نکرده ایم که باید چه خدماتی به مسافران ارایه کنیم.

 

وی با بیان اینکه تعریف درستی از گردش پذیری و ارایه خدمات به مسافران با رویکرد حفاظت از محیط زیست ارایه نشده است، گفت: برای گردشگرپذیرکردن منطقه باید اقداماتی که انجام می شود کارشناسی شده باشد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان مجلس عربستان اقتصاد مقاومتی حسن روحانی شیراز روزنامه های ورزشی ورزش ایران منطقه لواسان شمیرانات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ،ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902791

دیگر خبرها

  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز